Min mand lugter af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.078 visninger
22 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej  

Sagen er det Når, min kæreste bare har fået en og jeg med virkelig en øl /genstande så lugtet han som en alkoholiker der har drukket en kasse eller som når men har været i byen og dagen efter og ikke været i bad og drukket vildt meget.. Jeg finder det så frastødende også gider jeg ikke at være samme eller lyst til at han skal være tæt. Og  irriteret over hvorfor han vil ha det øl/el når jeg har det sådan. Han kan lide at side med en øl om aften. 

Jo mere han drikker jo være er det. 

Nogle der har nogle råd.. til Hvad jeg kan gør 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej  

Sagen er det Når, min kæreste bare har fået en og jeg med virkelig en øl /genstande så lugtet han som en alkoholiker der har drukket en kasse eller som når men har været i byen og dagen efter. Jeg finder det så frastødende også gider jeg ikke at være samme eller lyst til at han skal være tæt. Og  irriteret over hvorfor han vil ha det øl/el når jeg har det sådan. 

Giv ham tyggegummi ? 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Giv ham tyggegummi ? 

Det hjælper desværre ikke så bliver lugen til sådan en meget billig vodka luget. Synes efter hånden det er mærkeligt 

Anmeld Citér

22. maj 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej  

Sagen er det Når, min kæreste bare har fået en og jeg med virkelig en øl /genstande så lugtet han som en alkoholiker der har drukket en kasse eller som når men har været i byen og dagen efter og ikke været i bad og drukket vildt meget.. Jeg finder det så frastødende også gider jeg ikke at være samme eller lyst til at han skal være tæt. Og  irriteret over hvorfor han vil ha det øl/el når jeg har det sådan. Han kan lide at side med en øl om aften. 

Kan han ikke bare børste tænder?

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym trådstarter

Supergirl skriver:

Kan han ikke bare børste tænder?

Det hjælper heller ikke desværre 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej  

Har det altid været sådan, eller er det noget nyt?

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym

Synes ikke du er fair at forlange, at han skal undlade at tage en øl om aftenen, hvis han har lyst til det, bare fordi du synes han lugter. Tænker egentlig at det er dit problem og ikke hans.

Men som en anden spurgte om, er det så noget nyt? Og er du sikker på han ikke evt har drukket mere i løbet af dagen? For ellers lyder det underligt.

Er du gravid? For så kan det jo også være din lugtesans, som er højnet, og du derfor er sartere end normalt.

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har det altid været sådan, eller er det noget nyt?

Sådan har det været de sidste på år. 5 år har nemlig overvejet at han måske skulle til læge 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Synes ikke du er fair at forlange, at han skal undlade at tage en øl om aftenen, hvis han har lyst til det, bare fordi du synes han lugter. Tænker egentlig at det er dit problem og ikke hans.

Men som en anden spurgte om, er det så noget nyt? Og er du sikker på han ikke evt har drukket mere i løbet af dagen? For ellers lyder det underligt.

Er du gravid? For så kan det jo også være din lugtesans, som er højnet, og du derfor er sartere end normalt.

Jeg kan godt se hvad du mener. Men hver dag ??? Gør jo også at min lyst til at komme tæt på ham ikke er der. 

Jeg er ikke gravid. Problemet har også været før vi har fået vores lille pige.

Jeg ved/Kan luget forskel fra om det kun er 1 eller flere da det bliver meget være 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sådan har det været de sidste på år. 5 år har nemlig overvejet at han måske skulle til læge 

Han er 30 og vi har været samme nu i 10 år næsten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.