+4 kg på 5 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2017

Anonym trådstarter

HvidSne skriver:

Super idé! Jeg krydser fingre for, at det bare er vand i kroppen

Tak. Det gør jeg også. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2017

Stivdie

Lidt væske, især i fingerleddene, er helt normalt for gravide, når det er varmt, så forhåbentlig er det ikke noget. Men hellere tjekkes en gang for meget end en gang for lidt, helt klart! 

Du må gerne give besked, når du har snakket med dem. 

Anmeld Citér

21. maj 2017

voreslillemus

Jeg har også taget 2,5 kg på, på en halvanden uge og ellers har jeg næsten ikke taget på. For det første blev jeg irriteret ��

Men jeg var til 24 ugers tjek i går og mit blodtryk var helt fint. Tror simpelhen det er varmen som r noget ! ��

Anmeld Citér

21. maj 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Lidt væske, især i fingerleddene, er helt normalt for gravide, når det er varmt, så forhåbentlig er det ikke noget. Men hellere tjekkes en gang for meget end en gang for lidt, helt klart! 

Du må gerne give besked, når du har snakket med dem. 

Ja præcis det er også det jeg ved. 

Men prøver lige at give det til i morgen. Også i forhold til vægtløftning. 

Skal nok lige komme med en update.  

Anmeld Citér

21. maj 2017

Anonym trådstarter

voreslillemus skriver:

Jeg har også taget 2,5 kg på, på en halvanden uge og ellers har jeg næsten ikke taget på. For det første blev jeg irriteret ��

Men jeg var til 24 ugers tjek i går og mit blodtryk var helt fint. Tror simpelhen det er varmen som r noget ! ��

Men 2,5 på halvanden uge er heller ikke meget i forhold til over 4 kg på 5 dage :/

Jeg håber bare det er væske.  

Tak for svar  

Anmeld Citér

21. maj 2017

FruStolpe

Anonym skriver:

Godmorgen  

Jeg stod på vægten igen her til morgen, da jeg allerede torsdag opdagede en hurtig vægtforøgelse. 

Tirsdag til torsdag havde jeg pludselig taget to kilo på. Det samme fra torsdag til i dag

Jeg er i 24 uge. Og har indtil tirsdag kun taget 4,5 kg på hvilket var fint. Jeg er svært overvægtig, så skal helst kun tage 8-10 kg på. 

Nu er jeg bare i tvivl om man skal reagere på at have taget så meget på på under en uge :/

Nogen der ved noget om det? 

Hvorfor vente til i Morgen?? 

Faktisk synes jeg det er tæt på uansvarligt ikke at ringe når du selv remser alle symptomer på svangerskabsforgiftning op. 

Har du læst på Hvad konsekvensen kan være?? 

Anmeld Citér

21. maj 2017

HvidSne

Anonym skriver:

Ja præcis det er også det jeg ved. 

Men prøver lige at give det til i morgen. Også i forhold til vægtløftning. 

Skal nok lige komme med en update.  

Jeg synes, det er bekymrende, at du venter til i morgen. Selvom det højst sandsynligt er uskadeligt, hvorfor så løbe den risiko?

Anmeld Citér

21. maj 2017

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Hvorfor vente til i Morgen?? 

Faktisk synes jeg det er tæt på uansvarligt ikke at ringe når du selv remser alle symptomer på svangerskabsforgiftning op. 

Har du læst på Hvad konsekvensen kan være?? 

Beklager. Ja er godt klar over konsekvenserne. Måske jeg er nervøs for resultatet. 

Har snakket med vagtlægen og skal derop om lidt. Kommer med en update efter. 

Anmeld Citér

21. maj 2017

Anonym trådstarter

HvidSne skriver:

Jeg synes, det er bekymrende, at du venter til i morgen. Selvom det højst sandsynligt er uskadeligt, hvorfor så løbe den risiko?

Beklager. 

Jeg har ringet til vagt lægen. Og så kommer jeg med en update. 

Anmeld Citér

21. maj 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Beklager. Ja er godt klar over konsekvenserne. Måske jeg er nervøs for resultatet. 

Har snakket med vagtlægen og skal derop om lidt. Kommer med en update efter. 

Jeg kender godt følelsen af at kigge på en stix, der bliver helt mørkegrøn og bare tænke "OH FUCK!" Men jeg kan berolige dig med, at de er ret dygtige med medicinering osv. Og uvisheden og frygten for hvad det kommer til at betyde var langt værre end selve forløbet for mig. Jeg ville have fået lov at gå til 38+0, hvis ikke jeg var gået spontant igang i 37+5. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.