uhh for pokker, skal for alt i verden ikke bære rundt på dem hele tide, eller aktivere dem.... De har igtig godt af at ligge selv, og lære at man altså godt kan ligge alene, uden at skulle holdes med selvskab..... Det andet vil være ris til egen røv!
Det er selvfølgelig svært, for man vil jo gerne gøre sit bedste og være der hele tiden. Men lad dem endelig ligge og være sig selv også. Min søn havde jeg ofte til at ligge på et tætte i stuen, mens jeg så sad og så tv, vaskede op eller hva jeg nu lavede..... Han ku få lang tid til at gå med at ligge og pludre med sig selv.
Jeg tror at hvis man vender dem til at de HELE tiden skal have opmærksomhed. så vil det fortsætte sådan. Og jeg mener det er sund at de lære at lege alene og være sig selv, og ik behøver at skulle have folk omkring sig til at underholde hele tiden....
Men jo brugte mindst lige så meget tid på at sidde og snakke med ham, men så var det tit mens han lå ved siden af mig på sofaen, han behøvede nødvendigvis ikke ligge i mine arme....
Anmeld