Knæskal "smutter" rundt!? tosset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2017

Skouboe

Jeg måtte stoppe med hård springgymnastik som teenager, pga. problemer med min knæskal. Efter jeg er holdt op med at være så hård ved mine knæ, har jeg ikke rigtigt døjet med det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
Skouboe skriver:

Jeg måtte stoppe med hård springgymnastik som teenager, pga. problemer med min knæskal. Efter jeg er holdt op med at være så hård ved mine knæ, har jeg ikke rigtigt døjet med det.

Det jeg ku finde på nettet, lyder meget som det du beskriver. Der stod at det som regl kom som teenager, der trænede hårdt.

Mit "problem" er at jeg altså hverken er teenager eller træner hårdt  så det ka jeg jo ik rigtig ændre på.

Jeg er vist nærmer bare en alm kvinde på 38, med et alm arbejde, hvor jeg går og står meget. Og det ka jeg jo heller ik ændre på. Vh Stine 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Klumpe-dumpe

StineW79 skriver:

WoW det lyder godt nok vildt!

Kom det bare af sig selv, eller havde du et "uheld" der ligesom startede det? 

Og hvor gammel var du?? 

Godt at der endelig er kommet styr på det! Vh Stine 

Både og... da det skete 1. gang var i håndboldkamp, men jeg er åbenbart født med "løse knæ" den anden knæskal kan også svuppe men ikke noget generende. 

Jeg var 16 år da det skete 1. Gang og blev opereret on and OFF frem til jeg var 23-24 år. 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Hectar

Jeg vil anbefale dig at få en konsultation ved en fysioterapeut, så du kan få styrket muskulaturen omkring knæskallen.

Har selv været igennem hele møllen og står nu foran min fjerde knæoperation på fem år. Det er så vigtigt at tage det seriøst.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.