Ja her den anden dag, på arbejde, sku jeg sætte mig ned i en meget lav stol. Da jeg sætter mig, ka jeg mærke at min knæskal smutter rundt.
Det følses som når man smutter mandler. Det gjorde ik desideret ondt, men mere sådan en ubehalig/mærkelig følelse.
Jeg skynder mig ud til min kollega, for at se om jeg tager helt fejl. Hun ser mit knæ og udbryder "omg det er klamt. Det skete hele tiden for min gamle hund. Den aflivede vi
"
Ok tænker jeg, hva gør jeg lige ved det her. Der er 45 min til jeg har fri og klokken er 21.45. Det gør jo ik særligt ondt. Det ser bare klamt ud og måske ender det med at jeg ska aflives....
Vi tjekker på nettet og ka se, at det er noget der ka ske hvis man han "svage" korsbånd/muskler i knæet, men det er ik farligt og de plejer at hoppe på plads af sig selv igen..
Jeg arbejder færdig, og ringet lige til lægevagten kl 22, som også siger jeg bare ka tage det roligt, og hvis den ik er hoppet på plads dagen efter, ka jeg tage til egen læge.
Heldigvis hopper den på plads omkring midnat , og er ok da jeg går i seng.
Her 5 dage efter, er mit knæ et stort blåt og ømt mærker. Øv, men "pyt"
Er der andre der har oplevet dette? Og hva har jeres erfaring været fremad rettet??
Ja det blev lidt en lang historie, så hvis du er nået her til, siger jeg bare: GODNAT OG SOV GODT!!
vh Stine