Lille Nørd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Ansemusen

Jeg kunne også bedst li de første, Jeppe og Marie  De var hjemme hos mig og filme mine ildere til programmet! Har desværre aldrig fået en kopi selvom Jeppe lovede det og vi skrev sammen på mail. Men tak fordi I lige oprettede denne tråd, det mindede mig om at jeg skal have rykket igen! Vil så gerne have det til når de engang ikke er her mere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

linemus

Ansemusen skriver:

Jeg kunne også bedst li de første, Jeppe og Marie  De var hjemme hos mig og filme mine ildere til programmet! Har desværre aldrig fået en kopi selvom Jeppe lovede det og vi skrev sammen på mail. Men tak fordi I lige oprettede denne tråd, det mindede mig om at jeg skal have rykket igen! Vil så gerne have det til når de engang ikke er her mere!!

Ai, hvor sejt! Jeg er totalt fan af Jeppe og Marie Synes de er de bedste lillenørder ever.

Jeg måtte da lige skimme harddiskoptageren igennem for gemte lille nørd afsnit (har mange), og mindsanten om jeg ikke har det, hvor de er hjemme hos dig, så det har jeg lige set. Hvor er de søde, dine to ildere, og hvor sjovt at se dig "live". Du må jo sige til, hvis du ikke kan få Jeppe til at sende afsnittet til dig

- Line

Anmeld

8. oktober 2009

Ansemusen

Åhh Line!! Kunne du sende det til mig? På mail, kan man det? Eller en CD, som jeg selvfølgelig betaler? Vil SÅ gerne have det!

Hihi, blir helt flov over at du har set det  Lidt tosset når nu så mange i DK har set det.. Synes bare jeg ser så dum ud og snakker mærkeligt! Men det synes man vel altid. Man lyder jo anderledes på bånd!

Anmeld

8. oktober 2009

linemus

Hi hi, jeg synes bestemt ikke, du har noget at være flov over Men jeg kender det godt, især ens stemme lyder frygteligt

Jeg skal nok lige finde ud af, hvordan jeg sender det smartest. Det bli'r nok en dvd. Men jeg advarer dig - jeg er meget langsom til at få ting gjort...

Kan du ikke sende din adresse i en pb?

Anmeld

15. oktober 2009

anna-jonas

Så er der kommet svar fra Oline fra Dr.dk..................de nye værter hedder Kathrine Bille og Anders Falck.

Knus Mette

Anmeld

15. oktober 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Så er der kommet svar fra Oline fra Dr.dk..................de nye værter hedder Kathrine Bille og Anders Falck.

Knus Mette

hvor MEGA sjovt de begge to har dyrenavne til efternavn!!

Anmeld

15. oktober 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

hvor MEGA sjovt de begge to har dyrenavne til efternavn!!

Jeg tænkte mere i udrykninger med brandbiler etc. da jeg så hans efternavn.

Anmeld

15. oktober 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Jeg tænkte mere i udrykninger med brandbiler etc. da jeg så hans efternavn.

nåååårhja!

Anmeld

15. oktober 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Knus Mette

Fedt. Tak fordi du gad....
Det var dog ikke ham Anders jeg kendte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.