Lille Nørd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.442 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

TbCp

Er der nogen der ved hvad de nye værter i "Lille Nørd" hedder?
Både for- og efternavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Susan1978

kan ikke finde deres efternavne nogen steder, men de hedder Katrine og Anders..

jeg synes de allerbedste lille nørder der har været var Jeppe Vig Find & Marie Christensen Dalsgaard som var de første..

også var der Rosa Nyholm og Johan Sarauw.

ikke meget hjælp, men måske har du bedre held med at finde deres efternavne.

Anmeld

8. oktober 2009

TbCp

Susan1978 skriver:

kan ikke finde deres efternavne nogen steder, men de hedder Katrine og Anders..

jeg synes de allerbedste lille nørder der har været var Jeppe Vig Find & Marie Christensen Dalsgaard som var de første..

også var der Rosa Nyholm og Johan Sarauw.

ikke meget hjælp, men måske har du bedre held med at finde deres efternavne.

Jeg har også søgt på deres navne men kan heller ikke finde efternavne.

Anmeld

8. oktober 2009

Jules

TbCp skriver:

Er der nogen der ved hvad de nye værter i "Lille Nørd" hedder?
Både for- og efternavn

Må man spørge hvorfor du vil vide det? Viktor har deres cd... Men det var med de første der var værter...

Anmeld

8. oktober 2009

oo

jeg kender ikke deres efternavne, men nøøøøøøj hvor er jeg blevet spurgt af mange børn om jeg er Rosa fra Lillenørd

Anmeld

8. oktober 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

jeg kender ikke deres efternavne, men nøøøøøøj hvor er jeg blevet spurgt af mange børn om jeg er Rosa fra Lillenørd

Just præcis............du ligner hende. Det er nok derfor jeg så godt kan li' dig......

TINA: Er ved at finde ud af hvad de hedder, de to nye................har skrevet en mail til DR.

Knus Mette

Anmeld

8. oktober 2009

TbCp

Jules skriver:

Må man spørge hvorfor du vil vide det? Viktor har deres cd... Men det var med de første der var værter...

fnis ja.. det er bare fordi ham fyren ligner en jeg har duttet lidt rundt med engang... som også hed Anders han ville nemlig gerne en masse indenfor tv så kunne jo godt være det var ham

Anmeld

8. oktober 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Just præcis............du ligner hende. Det er nok derfor jeg så godt kan li' dig......

TINA: Er ved at finde ud af hvad de hedder, de to nye................har skrevet en mail til DR.

Knus Mette

Ajj Mette det havde du da ikke behøvet Men tak

Anmeld

8. oktober 2009

Jules

TbCp skriver:

fnis ja.. det er bare fordi ham fyren ligner en jeg har duttet lidt rundt med engang... som også hed Anders han ville nemlig gerne en masse indenfor tv så kunne jo godt være det var ham

Hehe ...det ku da være meget cool hvis det var ham

Anmeld

8. oktober 2009

oo

Anna-jonas skriver:

årh mette, hvor er du sød!  men jeg syntes nu også det er et ret sejt program, jeg var især glad for det bussemandsprogram de lavede i december sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.