2 positive teste, 2 negative?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2017

Anonym

AnoMom skriver:

det har du helt ret i. Men uanset om det er bio eller ej vil hun stadig teste positiv. Når du aborterer tester du også stadig positiv

Det nu ikke rigtigt.

I den helt spæde graviditet,er hcg ikke særlig højt,og med en halveringstid på ca 27 timer,kan hcg hurtig være i nul,i løbet af få dage.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Det nu ikke rigtigt.

I den helt spæde graviditet,er hcg ikke særlig højt,og med en halveringstid på ca 27 timer,kan hcg hurtig være i nul,i løbet af få dage.

Når du er over 4 uger henne som ts og hvis hun skulle have en bio så ville hcg ikk falde fra positiv igår til negativ Idag 

Anmeld Citér

12. maj 2017

Jullesnulle

Jeg ville prøve med samme mærke som jeg havde testet positivt. 

Men når du er 4 +4 kan de fleste uanset mærke teste positivt ellers er hcg ikke specielt højt.

enten skyldes det forskellige mærker eller også har det været en bio der er gået i sig selv måske omkring 3+5 og så langsomt blevet mindre og mindre mht hcg. Men så kan din test i går ikke have været meget tydelig. Tror det er ret usandsynligt at teste markant positivt en dag for så at teste negativt dagen efter ved 4 +4.

Anmeld Citér

12. maj 2017

Bananaalice

Nu har jeg købt Valmed til i morgen tidlig, nogen har det godt med dem, andre skidt kan jeg læse mig frem til. Er åbenbart kun 4+1 i dag, jeg kan virkelig ikke finde ud af det, synes også mine apps er vildt uenige. 

Anmeld Citér

12. maj 2017

AnoMom

Bananaalice skriver:

Nu har jeg købt Valmed til i morgen tidlig, nogen har det godt med dem, andre skidt kan jeg læse mig frem til. Er åbenbart kun 4+1 i dag, jeg kan virkelig ikke finde ud af det, synes også mine apps er vildt uenige. 

Jeg testede med valmed. Kunne først teste svagt positiv da jeg var 5+3. 

5+1 var den bragende negativ også på valmed og på andre mærker også. Så tab ikk håbet før blødningen viser sig

Anmeld Citér

13. maj 2017

Bananaalice

Valmed denne morgen, i det mindste er der en streg men den er da godt nok utydelig. Nå, 2 dage endnu, det skal nok gå

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. maj 2017

Anonym

AnoMom skriver:

Når du er over 4 uger henne som ts og hvis hun skulle have en bio så ville hcg ikk falde fra positiv igår til negativ Idag 

Det kan det meget nemt,intet problem.

Når det er en graviditet der går til grunde så tidligt,vil hcg niveauet,også være meget lavt.

Har selv prøvet det op til flere gange.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.