2 positive teste, 2 negative?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
16 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2017

Bananaalice

Er 4+4, og fik i går taget 2 positive teste, og nu har jeg taget 2 negative med et andet mærke? WTF! Har jeg bare fanget en bio eller kan mærker virkelig være så forskellige alt efter HCG i urinen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2017

AnoMom

Bananaalice skriver:

Er 4+4, og fik i går taget 2 positive teste, og nu har jeg taget 2 negative med et andet mærke? WTF! Har jeg bare fanget en bio eller kan mærker virkelig være så forskellige alt efter HCG i urinen? 

Hvis det var en bio så ville du bløde nu. Men teste kan godt være forskellige. 

Anmeld Citér

12. maj 2017

Bananaalice

AnoMom skriver:

Hvis det var en bio så ville du bløde nu. Men teste kan godt være forskellige. 

Det er jo selvfølgelig sandt nok, og jeg har ingen symptomer i maven lige nu, kan kun mærke utilpashed i halsen, du ved, den der lette kvalme, der ikke er vild. Hvilket jo så stadig for mig er et symptom.

Anmeld Citér

12. maj 2017

Anonym

Der kan godt være så stor forskel på mærker, men det kunne også være en bio. Alle graviditeter er biokemiske indtil uge seks, så at du ikke bløder (endnu), er desværre ikke ensbetydende med, at det ikke er en bio.

Der er desværre ikke andet for end at se tiden an. Håber det bedste for dig :-)

Anmeld Citér

12. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Der kan godt være så stor forskel på mærker, men det kunne også være en bio. Alle graviditeter er biokemiske indtil uge seks, så at du ikke bløder (endnu), er desværre ikke ensbetydende med, at det ikke er en bio.

Der er desværre ikke andet for end at se tiden an. Håber det bedste for dig :-)

det har du helt ret i. Men uanset om det er bio eller ej vil hun stadig teste positiv. Når du aborterer tester du også stadig positiv

Anmeld Citér

12. maj 2017

AnoMom

Bananaalice skriver:

Det er jo selvfølgelig sandt nok, og jeg har ingen symptomer i maven lige nu, kan kun mærke utilpashed i halsen, du ved, den der lette kvalme, der ikke er vild. Hvilket jo så stadig for mig er et symptom.

Hold dig til et mærke test. Du har testet positivt. Ergo er du gravid. Ring til lægen og få en tid omkring uge 8

Anmeld Citér

12. maj 2017

Bananaalice

AnoMom skriver:

Hold dig til et mærke test. Du har testet positivt. Ergo er du gravid. Ring til lægen og få en tid omkring uge 8

Ringede allerede til lægen i går, skal ind til sygeplejersken mandag, i mit lægehus er det hende der sætter tingene igang med at få testet positiv, og laver undersøgelser først
Men ja, det betyder nok bare en del psykisk, at nu troede man lige! Har kigget som en gal på de to der trods alt stadig er positive. Så nu må jeg bare tænke på noget andet weekenden over, og så tage det som det kommer ved lægen.

Anmeld Citér

12. maj 2017

Jullesnulle

Man behøver altså ikke at nødvendigvis at bløde med det sammen man har fanget en bio...?

men held og lykke

Anmeld Citér

12. maj 2017

AnoMom

Jullesnulle skriver:

Man behøver altså ikke at nødvendigvis at bløde med det sammen man har fanget en bio...?

men held og lykke

Nej men selvom man fanger en bio vil man stadig teste positiv 

Anmeld Citér

12. maj 2017

AnoMom

Bananaalice skriver:

Ringede allerede til lægen i går, skal ind til sygeplejersken mandag, i mit lægehus er det hende der sætter tingene igang med at få testet positiv, og laver undersøgelser først
Men ja, det betyder nok bare en del psykisk, at nu troede man lige! Har kigget som en gal på de to der trods alt stadig er positive. Så nu må jeg bare tænke på noget andet weekenden over, og så tage det som det kommer ved lægen.

Krydser fingre  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.