Er du mors lille dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg kom til at se den, som højgravid.  Ingen god ide. 

Men hvornår kommer det program hvor man ser hvordan han er Idag??  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Pædagogerne gør jo alt hvad de kan, inden for lovens rammer..... 

Så dem kan man ikke skyde skyld på... Den skal istedet kastes på den lovgivning de arbejder under 

Så lovgivningen. Det er ihvertfald ikke alene forældrene der er skyld i at drengen mistrives så meget. De har selvfølgelig den største skyld og tro mig. Jeg sympatiserer dem ikke på nogen måde. 

Anmeld Citér

11. maj 2017

AnoMom

årgang84 skriver:

Gør ingen forskel om man er højgravid eller bare sympatisk menneske. Jeg tuder også selvom jeg ikke er gravid. 

De viser "10 år efter" senere i aften og "Idag" i næste ige. Torsdag igen kunne jeg forestille mig 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Har set programmet før og nu har jeg set det igen iaften. Og årh hvor jeg få totalt ondt i hjertet igen som første gang jeg så det. Det gør så ondt i mit hjerte for det lille dreng. Har intet ord for skrækkeligt det er.

Anmeld Citér

11. maj 2017

Aristocats

Det er en meget tankevækkende udsendelse og jeg har modsat mange, set den et par gange (samt "10 år efter" programmet). Jeg glæder mig meget til det der kommer om ham den dag idag, da jeg har spekuleret meget på hvordan han havde det - men hvor er det så også skrækkeligt at det er gået ham som det nu er gået, jeg så et lille klip inde på TV2s hjemmeside i dag. Ikke desto mindre viser det hvor svær det at bryde social arven egentligt er og hvor dybt det måske egentligt ligger i os - man skulle tro at det trods alt ville have gået ham bedre, taget i betragtning af at han voksede op hos en velfungerende plejefamilie og også selvom han blandt andet har en autisme diagnose og sikkert også andre adfærdsforstyrrelser. 

Det gør det så bare endnu værre at Anni fik sit andet barn og han selvfølgelig også blev udsat for omsorgssvigt - og det er også synd at sætte en kvinde som Anni i sådan en situation igen. Det er alt i alt en rigtig ærgerlig beretning om social arv og dertilhørende omsorgssvigt. 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

har lige læst en artikel om Jørn og han er i dag narkoman.. der er så trist altså.. den 18 maj kommer det nyeste program om ham i dag hvor han er 19 år

Anmeld Citér

11. maj 2017

ESV

årgang84 skriver:

Det kommer næste torsdag, senere i aften kommer det afsnit de lavede da han blev 10 og hans plejeforældre også fik hans biologiske lillebror i pleje. 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Lilleblyp

jeg sad godt nok også med en klump i halsen og fældede en tåre eller flere. Specielt også da de filmede ham Kasper som blev indlagt 2 gange grundet dehydrering og fejlernæring - uden at nogle griber ind før han er 1 år!!! så forfærdeligt hvordan man kan ødelægge et barn��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.