Er du mors lille dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
17 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2017

AnoMom

Puh programmet har kørt i 15 min og jeg har sen grunmeste klump i maven og ondt i moderhjertet. Jeg kunne tude.  

stakkels barn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
AnoMom skriver:

Puh programmet har kørt i 15 min og jeg har sen grunmeste klump i maven og ondt i moderhjertet. Jeg kunne tude.  

stakkels barn.

Hvad kanal er det på?

Anmeld Citér

11. maj 2017

ESV

Ms.Momo skriver:

Hvad kanal er det på?

Tv2

Anmeld Citér

11. maj 2017

AnoMom

Ms.Momo skriver:

Hvad kanal er det på?

TV2. 

Det er skrækkeligt. Barnet er 18 dage gammelt og har allerede trukket sig ind i sig selv. 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Kindfed

Jeg ser det med vilje ikke. Jeg har set det flere gange og bliver dårlig hver gang. Vi så den også, da jeg gik i folkeskole og selv da, før nogen af os var hverken forældre eller særligt modne, sad vi alle og hulkede. En skrækkelig historie, der ikke er slut. 

Anmeld Citér

11. maj 2017

ESV

AnoMom skriver:

stakkels barn.

Ja puha mit hjerte bløder, jeg kan næsten ikke se det. Det er frygteligt som det lille barn lider! Og tænk at de fik lov til at total smadre ham! 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Puh, det er så skrækkeligt!man ville sådan ønske, at man kunne tage den søde lille dreng i sine arme . Det er helt forfærdeligt at se på.

Anmeld Citér

11. maj 2017

AnoMom

ESV skriver:

Ja puha mit hjerte bløder, jeg kan næsten ikke se det. Det er frygteligt som det lille barn lider! Og tænk at de fik lov til at total smadre ham! 

Det er forfærdeligt. Og ligeså stort svigt forældrene laver og skader barnet. Så det også svigt fra pædagogerne at de lader det kører så langt ud.

Den dreng skulle være fjernet med det samme  

Anmeld Citér

11. maj 2017

Anonym

AnoMom skriver:

Det er forfærdeligt. Og ligeså stort svigt forældrene laver og skader barnet. Så det også svigt fra pædagogerne at de lader det kører så langt ud.

Den dreng skulle være fjernet med det samme  

Pædagogerne gør jo alt hvad de kan, inden for lovens rammer..... 

Så dem kan man ikke skyde skyld på... Den skal istedet kastes på den lovgivning de arbejder under 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Anonym

Det er med vilje jeg ikke ser det og normalt går jeg også uden om emner og alt andet der har med det program at gøre, netop fordi det er ubærligt at se på. Super væmmeligt, jeg har allermest lyst til at smække dem en og tage den stakkels lille gut med mig hvor han skulle elskes til jeg døede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.