Jeg har haft kat de sidste snart 30 år, og har virkelig haft mange forskellige oplevelser omkring dem.
Min første kat, gravede det altid ned, dens barnebarn gjorde aldrig.
Nu har jeg 2 indekatte som self bruger kattebakken.
Tilgengæld havde vi kæmpe problemer med at naboens kat ALTID kom ind i vores have og sked overalt.
På et tidspunkt, da vi lige var flyttet ind, brugte den tit den med lige at sætte sig på vores græsplæne og endten sked eller pissede. Mega klamt og så træls, når man tit går med bare tær
Vi begyndte simpelhen at samle dens lort og smed det over plankeværket, med det samme vi så den sked og hvis den pissede, blev den jagtet væk. Der gik ik mange mdr'er før den stoppede med det, og lærte at den så var velkommen i vores have, når den fuldte vores regle. Den holdte så også alle andre fremmede katte ude af vores have.
Dog var der stadig en del problemer med, at den sad på vores biler, når vi kom ud til bilen, så der var altid poteaftryk på bilen. Så vi lavede en vaske aftale med naboen, når det blev for slemt, så gav han et vaskekort til bilhallen.
Da vi fik Alberte for snart 5 år siden, begyndte den at hoppe op i barnevognen til hende, hvilket den ALDRIG havde gjort med Thea. Heller ik særligt fedt! Så der blev sat en låge op, så den ik ku komme ind til hende.
Da naboen døende adopterede vi katten. Vi var jo blevet glade for ham, i løbet af årene, men syntes godt nok den var træls, med træls på i starten! Vh Stine