8 timers kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
13 svar
7 synes godt om
1. maj 2017

Maria_1988

Er der nogen der har prøvet den? 

Skal starte med den imorgen og kunne godt tænke mig, at høre fra andre hvordan det gik for dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2017

Pianisten

Jeg kan VARMT anbefale den. Jeg havde smidt 25 kg på andre måder, manglede 10 mere, og de ville bare ikke gå af uanset hvad jeg gjorde. Forsøgte virkelig alt i et halvt år, men vægten ville bare stå stille på 80 kg. Så begyndte jeg på 8-timers kuren, og så røg de sidste 10 kg stille og roligt   Så jeg er absolut fortaler for den. Det er hårdt i starten fordi man godt kan føle at man sulter, men det vænner man sig til. Derudover er det hårdt hvis man er i et fast forhold, fordi det jo handler om at finde et fast spisevindue. Mit vindue lå fra 9-17, hvilket betød at jeg skulle have spist den sidste bid mad kl 17 - og det var for min kæreste aaaalt for tidligt. Men så må man jo vurdere hvad man så vil - det vigtigste er jo bare at vinduet ligger på samme måde hver dag

Anmeld Citér

1. maj 2017

Maria_1988

Pianisten skriver:

Jeg kan VARMT anbefale den. Jeg havde smidt 25 kg på andre måder, manglede 10 mere, og de ville bare ikke gå af uanset hvad jeg gjorde. Forsøgte virkelig alt i et halvt år, men vægten ville bare stå stille på 80 kg. Så begyndte jeg på 8-timers kuren, og så røg de sidste 10 kg stille og roligt   Så jeg er absolut fortaler for den. Det er hårdt i starten fordi man godt kan føle at man sulter, men det vænner man sig til. Derudover er det hårdt hvis man er i et fast forhold, fordi det jo handler om at finde et fast spisevindue. Mit vindue lå fra 9-17, hvilket betød at jeg skulle have spist den sidste bid mad kl 17 - og det var for min kæreste aaaalt for tidligt. Men så må man jo vurdere hvad man så vil - det vigtigste er jo bare at vinduet ligger på samme måde hver dag

Tak for dit svar! hvor langt tid tog det for dig at tabe de 10 kilo med 8 timers kuren??? 

Så sejt du har tabt så mange kilo - you goo girllll!!

Anmeld Citér

1. maj 2017

Maria_1988

Pianisten skriver:

og lige et spørgsmål mere - hvad med motion ? Dyrkede du motion - hvilken slags og hvor lang tid? 

Anmeld Citér

1. maj 2017

Pianisten

Maria_1988 skriver:

og lige et spørgsmål mere - hvad med motion ? Dyrkede du motion - hvilken slags og hvor lang tid? 

Jeg tror jeg brugte 3 måneders tid på at tabe de 10 kg - meget passende tempo, synes jeg. Dyrkede ingen særlig motion udover cykling frem og tilbage mellem skole og hjem (ca 15 km om dagen), det var det

Anmeld Citér

2. maj 2017

tobogsylsmor27

har tabte over 50 kg på 8 timers kuren mangle stadig væk 40 kg 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Mamalu

Det lyder som noget jeg skal prøve  nu har jeg været inde og læse om det på nettet. Men jeg har et spsm... I de timer hvor man faster må man heller ik drikke noget? Og tror i det er iorden at tage sådan en kur når man ammer??

Anmeld Citér

2. maj 2017

FrkGranger

Mamalu skriver:

Det lyder som noget jeg skal prøve  nu har jeg været inde og læse om det på nettet. Men jeg har et spsm... I de timer hvor man faster må man heller ik drikke noget? Og tror i det er iorden at tage sådan en kur når man ammer??

Du må drikke vand, kaffe, te

Anmeld Citér

2. maj 2017

Mamalu

FrkGranger skriver:

Du må drikke vand, kaffe, te

Super! Mange tak for svaret 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Løven149

Jeg har også lige et par spm. Hvad gør man når man har tabt de kilo man gerne vil?

Hvor lang tid har I tabet kiloene over?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.