Jeg elsker mit barn men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2017

Tystys14

Elsker mine børn men... når den lille endnu engang vælger at kl 05:00 er det bedste tidspunkt på døgnet at stå op, (hun er tre og det har været sådan siden hun kom til) og allerede fra hun vågner er i "æv/kommando" humør... så får mor her lyst til at lang ferie uden unger.  

At jeg elsker hende/dem er der ingen tvivl om, men... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2017

Sprit25

Jeg elsker mit barn.... men når hun nægter at få tøj på indtil far kommer og gør det

jeg elsker mit barn.... men når hun ligner mig lidt for megett

Anmeld Citér

2. maj 2017

Miti's mama

Jeg elsker mine børn... men når man står op til "se! fin tegne!" med en glemt kuglepen på min cremefarvede lædersofa, bræk i den stores seng og overalt i hendes hår, og en lille pige der sidder i vasken og 'laver morgenmad' med mel, salt og diverse fra mine krukker på køkkenbordet kl 6 om morgenen... så har jeg lyst til at gå i seng igen og lade som om jeg ikke er her  

Anmeld Citér

2. maj 2017

Dash

Jeg elsker mine børn, men lige for tiden kan de ikke være sammen i mere end 30 sekunder uden at blive uvenner. Jeg er ved at blive vanvitttig 

Anmeld Citér

2. maj 2017

BigHope13

Jeg elsker elsker elsker virkelig også Thor på 3,5 år.... Meeeenn jeg ber altså dagligt til at lillebror inde i maven 34+3 er noget nemmere end storebror....alt skal gå efter Thor og alt skal diskuteres synes han... Og såå snakker han konstant efter påskeharen har fået hans sutter,, om eftermiddagen bander jeg den påskehare langt væk for kunne altså godt lige tænke mig at proppe en sut i munden på knægten' bare lige for at få 2 minutters ro 

Anmeld Citér

2. maj 2017

BigHope13

"Anarkisten" skriver:

Er lige stormet ud af lillebrors værelse uden at sige godnat og meddelte så farmand, at nu måtte han sgu putte ungen, for jeg gad ikke mere 

Så sidder man her og har mest lyst til at tude, fordi man er pisse træt af at dagen skal ende på den her måde. Frustreret over et røv-stædigt barn og øv, hvor er det træls 

Åhhh kender det alt for godt stort kram og pak den dårlige samvittighed væk.. Så det bedre at far tager over 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Bshizzle

Hvor er jeg LETTET...!! 

Jeg er ik den eneste der har nogle ØV dage med mine unger!!! 

Amen altså.. lige pt er det den mindste på 5 år (den ældste er ude og rejse).. som virkelig irriterer mig! 

F.eks idag.. står op når uret ringer. 

Vækker sønnen som kun lige når at kigge på mig et sekundt "NEEEJ MOAR.. Jeg gider ikke i skole.. men sove videre!!" 

Så er det hér kampen allerede starter! 

Jeg får ham ud af sengen.. hældt yoghurt og havregryn på en tallerken.. og BUM.. havregrynene ligger forkert..!!!!  

Han nægter og spise.. han løber så ind i sengen! 

Well.. Jeg gør mig selv klar imens og går ind til ham igen.. 

Han vælger og stå op.. i tøjet.. og sætter dig til bordet og HER klager han over havregrynene nu har ligget for længe og de er bløde!? Øh! 

Jeg får ham til sidst overtalt til at smage på det.. hvor efter han smider sig på gulvet og brøler som en løve 

Han er gal...! Nu er Mor bare skide træls! 

Får ham op.. på med sko og jakke.. og stikker ham en rugbrødsmad til turen og skruger op for musikken 

Han er sur hele vejen til skolen (10 min i bil..) og da vi holder foran skolen.. så smiler han og er glad og iiiih så uskyldig.. 

ER jeg bare sådan en træls Mor..!?! 

Anyway.. Han er en bestemt lille fyr som pt trodser mig meget  men jeg er en lige så træls Mor som bare ikke gir mig og håber på det er en fase  

Anmeld Citér

2. maj 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart
Bshizzle skriver:

Hvor er jeg LETTET...!! 

Jeg er ik den eneste der har nogle ØV dage med mine unger!!! 

Amen altså.. lige pt er det den mindste på 5 år (den ældste er ude og rejse).. som virkelig irriterer mig! 

F.eks idag.. står op når uret ringer. 

Vækker sønnen som kun lige når at kigge på mig et sekundt "NEEEJ MOAR.. Jeg gider ikke i skole.. men sove videre!!" 

Så er det hér kampen allerede starter! 

Jeg får ham ud af sengen.. hældt yoghurt og havregryn på en tallerken.. og BUM.. havregrynene ligger forkert..!!!!  

Han nægter og spise.. han løber så ind i sengen! 

Well.. Jeg gør mig selv klar imens og går ind til ham igen.. 

Han vælger og stå op.. i tøjet.. og sætter dig til bordet og HER klager han over havregrynene nu har ligget for længe og de er bløde!? Øh! 

Jeg får ham til sidst overtalt til at smage på det.. hvor efter han smider sig på gulvet og brøler som en løve 

Han er gal...! Nu er Mor bare skide træls! 

Får ham op.. på med sko og jakke.. og stikker ham en rugbrødsmad til turen og skruger op for musikken 

Han er sur hele vejen til skolen (10 min i bil..) og da vi holder foran skolen.. så smiler han og er glad og iiiih så uskyldig.. 

ER jeg bare sådan en træls Mor..!?! 

Anyway.. Han er en bestemt lille fyr som pt trodser mig meget  men jeg er en lige så træls Mor som bare ikke gir mig og håber på det er en fase  

Deprimerende læsning....

Min er kun lige blevet 2 og har allerede gevaldige tendenser i samme retning som det du beskriver. Det bliver nogle lange år.. :p

Anmeld Citér

2. maj 2017

Flomama

jeg elsker alle jeres "jeg elsker mit barn men" sådan mødre! lad os være uperfekte sammen. 

min 4 årige skreg som jeg ved ikke hvad, og har hele morgen sagt den der "mimimibbbminim" lyd, udefinerbare irriterende brok lyd 

jeg indrømmer jeg var vildt upædagogisk og bestak ham med en cookie for at få ham i skole 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Bshizzle

IenFart skriver:

Deprimerende læsning....

Min er kun lige blevet 2 og har allerede gevaldige tendenser i samme retning som det du beskriver. Det bliver nogle lange år.. :p

Haha..  Årh ja.. der kommer en del udfordringer de næste maaaaange år! 

Nyd bare de gode stunder og lær og tæl til 10 når det brænder på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.