Mine 2 på 6 måneder og 2 år de pylre og "skaber" sig, hele tiden lige for tiden. Hvis det er noget jeg bare ikke kan have så er det den der udefinerbare konstante"brokke lyd", vi kender den sikkkert alle sammen. Hvis ikke det er den ene så er det den anden. Og intet er bare godt nok føles det som. Storebror siger nej ligemeget hvad pokker man spørger ham om. Lillebror græder så snart jeg bare tænker på at gå på toilettet alene i 30 sekunder. Og far duer bare IKKE.
Og jeg ved jo godt at de ikke gør det for at irritere mig, de er jo bare små børn. Men fuck hvor er det hårdt alligevel.!!!! Lige for tiden føles det bare som om intet jeg gør er godt nok fordi de brokker sig jo for pokker ligemeget hvad jeg gør.
Når far kommer ind af døren om eftermiddagen for ham dem nærmest smidt i nakken fordi jeg bare trænger til 5 minutter i fred.
Suuuuk der var skønt at komme ud med. Nu sover de begge 2 heldigvis og så vil jeg sige fuck slankekuren og æde en plade chokolade. Det synes jeg at jeg har fortjent. 
Anmeld
Citér