Jeg elsker mit barn men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
23 svar
80 synes godt om
1. maj 2017

Flomama

Sådan en morgen hvor sokken har den fokerte farve, koppen den fokerte form og der er for mange røde lys på vej til skole. 

Har jeg fandme lyst til at smutte hjemme fra! Farvel barn, jeg er heller ikke helt vild med dig lige nu! 

AARH!! luft. Andre "jeg elsker mit barn men" derude? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2017

Jegkiggerpåfugle

Flomama skriver:

Sådan en morgen hvor sokken har den fokerte farve, koppen den fokerte form og der er for mange røde lys på vej til skole. 

Har jeg fandme lyst til at smutte hjemme fra! Farvel barn, jeg er heller ikke helt vild med dig lige nu! 

AARH!! luft. Andre "jeg elsker mit barn men" derude? 

Et styk feberramt barn, sender det andet i vuggestue, skal aflevere projekt på fredag, bil der er gået i stykker og så ringer vuggestuen KRAFTHELVEDE og siger jeg har endnu et feberramt barn 

jeg var os på vej hjemmefra ... det har været sådan i en uge snart  glæder mig til at aflevere projekt så vi kan få livet tilbage i rutinen.

men jeg elsker mine børn

Anmeld Citér

1. maj 2017

Carina:-)

Når en 5 årig brækker sig ud over seng gulv dyner Osv og man græder over at man lod ham sove sammen med storesøstre på 2 sal i gæsteværelset og vaskemaskinen rengøringsmidler Osv står i kælderen og nå ja klokken er 04 

Det er hvad det er men når så den 9 årige kaster op fordi lillebror brækker sig og vælger at kaste hovedet ud over gelænderet så det ikke ender på trappen men derimod i håret på moren der er på vej op igen .

Så har jeg lyst til at råbe pik og løbe min vej. 

Anmeld Citér

1. maj 2017

migxher

Mine 2 på 6 måneder og 2 år de pylre og "skaber" sig, hele tiden lige for tiden. Hvis det er noget jeg bare ikke kan have så er det den der udefinerbare konstante"brokke lyd", vi kender den sikkkert alle sammen. Hvis ikke det er den ene så er det den anden. Og intet er bare godt nok føles det som. Storebror siger nej ligemeget hvad pokker man spørger ham om. Lillebror græder så snart jeg bare tænker på at gå på toilettet alene i 30 sekunder. Og far duer bare IKKE. 

Og jeg ved jo godt at de ikke gør det for at irritere mig, de er jo bare små børn. Men fuck hvor er det hårdt alligevel.!!!! Lige for tiden føles det bare som om intet jeg gør er godt nok fordi de brokker sig jo for pokker ligemeget hvad jeg gør.

Når far kommer ind af døren om eftermiddagen for ham dem nærmest smidt i nakken fordi jeg bare trænger til 5 minutter i fred.

Suuuuk der var skønt at komme ud med. Nu sover de begge 2 heldigvis og så vil jeg sige fuck slankekuren og æde en plade chokolade. Det synes jeg at jeg har fortjent.

Anmeld Citér

1. maj 2017

"Anarkisten"

Er lige stormet ud af lillebrors værelse uden at sige godnat og meddelte så farmand, at nu måtte han sgu putte ungen, for jeg gad ikke mere 

Så sidder man her og har mest lyst til at tude, fordi man er pisse træt af at dagen skal ende på den her måde. Frustreret over et røv-stædigt barn og øv, hvor er det træls 

Anmeld Citér

1. maj 2017

L-mor

Carina:-) skriver:

Når en 5 årig brækker sig ud over seng gulv dyner Osv og man græder over at man lod ham sove sammen med storesøstre på 2 sal i gæsteværelset og vaskemaskinen rengøringsmidler Osv står i kælderen og nå ja klokken er 04 

Det er hvad det er men når så den 9 årige kaster op fordi lillebror brækker sig og vælger at kaste hovedet ud over gelænderet så det ikke ender på trappen men derimod i håret på moren der er på vej op igen .

Så har jeg lyst til at råbe pik og løbe min vej. 

Undskyld, undskyld, undskyld, men jeg er ved at kaste op af grin over dit opslag

Anmeld Citér

1. maj 2017

Jullesnulle

Ha ha det er en sjov tråd

Jeg har lyst til at rive i håret når storebror flegner over at skulle i skole og jeg skal tørre lort op fordi lillebror har rejst sig fra potten præcis på det tidspunkt han skulle skide. .. nå ja og jeg samtidig er 10 minutter forsinket og glemmer min mobil hjemme 

Anmeld Citér

1. maj 2017

migxher

"Anarkisten" skriver:

Er lige stormet ud af lillebrors værelse uden at sige godnat og meddelte så farmand, at nu måtte han sgu putte ungen, for jeg gad ikke mere 

Så sidder man her og har mest lyst til at tude, fordi man er pisse træt af at dagen skal ende på den her måde. Frustreret over et røv-stædigt barn og øv, hvor er det træls 

Putning er bare min helt store trigger. Der har far bare meget mere tålmodighed end mig. ! Lige for tiden tager det vores dreng på 1-2 timer om at falde i søvn

Anmeld Citér

1. maj 2017

tarkoflen

Jeg elsker mit barn men når et stk 4 årig flipper skråt fordi hun har besluttet sig for at den nye kjole man havde købt, som hun på billedet og før jeg vaskede den synes var sej, nu nægter at tage på efter vask fordi den pludselig er grim! Eller når hun har besluttet sig for at hun pludselig ikke kan lide blå og sorte strømpebukser, så synes jeg eddermame det er op af bakke

skøn tråd i øvrigt 

Anmeld Citér

1. maj 2017

"Anarkisten"

migxher skriver:

Putning er bare min helt store trigger. Der har far bare meget mere tålmodighed end mig. ! Lige for tiden tager det vores dreng på 1-2 timer om at falde i søvn

Det er ikke engang fordi det er selve putningen der skaber problemer. 

Vi havde bare en dum dag, hvor knægten var træt og ville havde plaster på maven (det vil han når han har ondt i maven. Skulle sikkert ha' lavet stort men fik det ikke gjort), men fordi jeg så havde åbnet for plastret, så gik han total i baglås. 

Så sagde jeg "far, det er DIG der putter" 

Håber alt er glemt i morgen og jeg måske kan tælle til ti næste gang jeg får spat af min 4-årige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.