Ubeskyttet sex, lige efter menstruation. Hvor sikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2017

Anonym

Tror det kommer an på om man er parat til lidt gambling. Kan sagtens være chancerne er en del mindre end på andre tidspunkter, men det er jo aldrig 100% sikkert. Det er ikke en metode jeg selv ville føle mig tryg ved. Kan godt forstå du ikke vil have noget du "skal rode med" deroppe. Er selv bundet til kondomer, da jeg heller ikke vil have pessar eller spiral. Men vil som sagt ikke risikere ubeskyttet sex i nogle perioder, eller stå-af metoden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2017

B&J

Manden kan få klippet tråden

du kan få p-stav 

men det kan jo også sagtens være spontant selv om manden lige hurtig skal have kondom på, du kan jo også gøre det til en fræk del når den skal på.

for tror ikke der er nogle sikre perioder 

Anmeld Citér

29. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Der findes ikke sikre perioder, men hvor stor en risiko i løber kommer også an på din cyklus længde m.m. Hvis du har menstruation 5 dage og en cyklus på 28 dage, så har du i princippet et par relativt sikre dage efter menstruation, men din ægløsning kan komme tidligere og sæden kan overleve op til en uge. Så I skal nok gøre jer tanker om hvad I vil gøre I tilfælde af graviditet. 

Anmeld Citér

30. april 2017

Tulle28

Jeg har ægløsning et par dage efter menstruation. Troede ikke det var muligt, men ikke desto mindre blev jeg gravid. 

Jeg har hormonspiral og det fungerer fantastisk. 

Anmeld Citér

30. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har nået en alder hvor jeg ikke længer må bruge P-piller, men må indrømme at jeg bare er SÅ træt af altid at bruge kondom.

Ved at der er mange der bruge de "sikre" perioder som "preventition"

Er der nogen her, som bruger det? 

Og dagene lige efter mens, er vel en sikker periode??

Må indrømme at jeg bare savner at mærke min kæreste�� 

Er på ingen måde interesseret i at få spiral osv, da kondom ikke er det store problem. Men det er nu engan rarer uden..,

Jeg blev gravid lige efter endt menstruation

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.