Ubeskyttet sex, lige efter menstruation. Hvor sikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Hvad med at blive steriliseret...? Hvis du ved du ikke vil have børn og har det svært ved prævention..?

der er også fysiske spiraler som ikke er med hormoner.

Jeg skal ikke have spiral.

Og grunden til at jeg engang for 1000 år siden fik p-piller, var fordi jeg døjer med meget kraftig mens, og hvad jeg kan læse mig frem til, så ændre sterilaton ikke på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Pessar ..?

Skal ikke have noget, hvor jeg skal op og rode efter det. 

Anmeld Citér

29. april 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Der er ikke noget der hedder sikre perioder. Der er ofte  historier med kvinder der bliver gravide i sikre perioder og ved at stå af i Roskilde. 

Ved godt at der aldrig er 100 procent sikre perioder, men tænker at 2-3 dage lige efter mens, må være "ret" sikre.

Anmeld Citér

29. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil foreslå dig at snakke med din læge om præventionsmuligheder. Jeg undrer mig faktisk over at i ikke har haft den snak siden lægen ikke vil udskrive p-piller til dig pga. alder. Sikre metoder duer ikke. 

Har self snakket med lægen, men jeg er ikke interesseret i spiral, pessar osv! 

Anmeld Citér

29. april 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Hvad med spiral?

Og klart, hvad med sterilisation? 

Skal ikke have spiral og skal ikke sterlatiseres.

Anmeld Citér

29. april 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Hvorfor bliver du ikke steriliseret ...?

Fordi så stort et problem er kondom jo heller ikke. Savner bare det total spontane sex.

Og udover det, så vil en sterilaton heller ikke hjælpe på mens, som jeg forstår det.

Anmeld Citér

29. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg skal ikke have spiral.

Og grunden til at jeg engang for 1000 år siden fik p-piller, var fordi jeg døjer med meget kraftig mens, og hvad jeg kan læse mig frem til, så ændre sterilaton ikke på det. 

Men er det så kraftig menstruation eller risikoen for graviditet du vil have gjort noget ved? 

Anmeld Citér

29. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men er det så kraftig menstruation eller risikoen for graviditet du vil have gjort noget ved? 

Grunden til jeg fik p-piller i sin tid, var pga mens. Også var det jo meget praktisk, når så man fik en kæreste! 

Så begge dele! 

Anmeld Citér

29. april 2017

mummitrolden

Hvorfor vil du ikke have spiral? Du afviser kategorisk. Fordel er også, at mens stort set er ikke-eksisterende ved spiral

Anmeld Citér

29. april 2017

Anonym trådstarter

mummitrolden skriver:

Hvorfor vil du ikke have spiral? Du afviser kategorisk. Fordel er også, at mens stort set er ikke-eksisterende ved spiral

Har kun dårlig erfaring med spiral.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.