IUI endt ud i tvillinger eller mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2017

FrøMor

Flomama skriver:

jeg kender en der havde et æg sagde de på klinikken, hun blev insimineret. og blev gravid

et par dage før hun skulle til scanning i uge 7, begyndte hun at bløde, hun fik en hurtig scanning på klinikken og der var 2 hjerter der bankede og et der var gået til. 

så der må ha været et æg de ikke har set

Det er utroligt de ikke har opdaget det, men sådan noget kan vel ske.

De er ofte meget grundige med at scanne mig, nærmest til punktet hvor man bliver lidt øm.

Håber at graviditeten ellers er gået eller går godt med den person du kender der har været igennem det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2017

FrøMor

Mille123 skriver:

Jeg syntes det var et fint forløb generelt tror det mest ubehagelig var synet af den lange "strikkepind" og at han vitterligt jagede den ind med alt kraft, det så voldsomt ud, men ingen smerter heller ikke efterfølgende mener faktisk jeg tog på job bagefter - jeg fik også lavere dosis efterfølgende og producerede kun tre æg derfra

Det lyder da også lidt grænseoverskridende. Jeg håber at jeg ikke producere flere end 3 næste gang. Det gjorde jeg den første gang på hormoner så håber til den tid 

Er det så lykkedes dig at blive gravid med IUI endnu, eller forsøger du stadig?

Anmeld Citér

6. maj 2017

Flomama

MommyX2 skriver:

Det er utroligt de ikke har opdaget det, men sådan noget kan vel ske.

De er ofte meget grundige med at scanne mig, nærmest til punktet hvor man bliver lidt øm.

Håber at graviditeten ellers er gået eller går godt med den person du kender der har været igennem det. 

Jeg har selv været i behandling så ja det er underligt når det sker 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Mille123

MommyX2 skriver:

Det lyder da også lidt grænseoverskridende. Jeg håber at jeg ikke producere flere end 3 næste gang. Det gjorde jeg den første gang på hormoner så håber til den tid 

Er det så lykkedes dig at blive gravid med IUI endnu, eller forsøger du stadig?

Ork ja den gang med punktering som var min første gang med iui blev jeg ikke gravid men fangen efter blev jeg gravid med min 2 årig søn.

nu er jeg gravid med tvillinger her ved anden omgang forsøg på barn. Det var også i andet forsøg vi blev gravide. Jeg blev også gravid ved første forsøg denne gang men endte med en bio. 

Fertilitetslægen scannede mig forøvrigt efter graviditeten i uge 10 og så sagde: tillykke der er et fint barn...: øh der skulle gerne være to sagde jeg så, for vi havde der været til en tryghedsscanning forinden i uge 8. Så fandt hun nr 2 efter noget tid. Havde vi ikke været til tryghedsscanning havde vi fået den ide der kun var en og så havde chokket (positive chok) været større ved NF

Anmeld Citér

6. maj 2017

FrøMor

Mille123 skriver:

Ork ja den gang med punktering som var min første gang med iui blev jeg ikke gravid men fangen efter blev jeg gravid med min 2 årig søn.

nu er jeg gravid med tvillinger her ved anden omgang forsøg på barn. Det var også i andet forsøg vi blev gravide. Jeg blev også gravid ved første forsøg denne gang men endte med en bio. 

Fertilitetslægen scannede mig forøvrigt efter graviditeten i uge 10 og så sagde: tillykke der er et fint barn...: øh der skulle gerne være to sagde jeg så, for vi havde der været til en tryghedsscanning forinden i uge 8. Så fandt hun nr 2 efter noget tid. Havde vi ikke været til tryghedsscanning havde vi fået den ide der kun var en og så havde chokket (positive chok) været større ved NF

Det er helt utroligt  Stort tillykke med tvillingerne 

Det var da godt at hun alligevel fandt nr. 2 til scanningen.  Hvor langt er du henne nu så? 

Vi skal snart i gang med IUI forsøg nr. 5, når min menstruation altså viser sig, kan vi så småt begynde igen 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Mille123

MommyX2 skriver:

Det er helt utroligt  Stort tillykke med tvillingerne 

Det var da godt at hun alligevel fandt nr. 2 til scanningen.  Hvor langt er du henne nu så? 

Vi skal snart i gang med IUI forsøg nr. 5, når min menstruation altså viser sig, kan vi så småt begynde igen 

Tak  - 17+5 i dag og jeg ligner en i 7. Md  det er lidt op ad bakke. Åh jamen så krydser jeg fingre for at du ikke ser din mens i næste i hvert fald ni mdr 

Anmeld Citér

6. maj 2017

FrøMor

Mille123 skriver:

Tak  - 17+5 i dag og jeg ligner en i 7. Md  det er lidt op ad bakke. Åh jamen så krydser jeg fingre for at du ikke ser din mens i næste i hvert fald ni mdr 

Det går stærkt når det er tvillinger   Det lyder til at det bliver hårdt at bære rundt på i 9 måneder. Held og lykke 

Mange tak  Det håber jeg også, det ville være en drøm som kom i opfyldelse  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.