IUI endt ud i tvillinger eller mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2017

BigHope13

Havde 2 æg ved iui og den første tidlig scanning vidste 2 blommesække eller hvad de hedder men ved anden scanning var der kun 1 og fik en dejlig søn ud af det..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2017

FrøMor

Det er helt utroligt hvor forskelligt det er. De nævnte ikke noget om punktering til os. - hun sagde godt nok at hvis det blev til flere fostre så skulle 2-3 af dem fjernes, og den situation ville de ikke sætte os i. 

Anmeld Citér

4. maj 2017

Mille123

MommyX2 skriver:

Det er helt utroligt hvor forskelligt det er. De nævnte ikke noget om punktering til os. - hun sagde godt nok at hvis det blev til flere fostre så skulle 2-3 af dem fjernes, og den situation ville de ikke sætte os i. 

Ja men det er to forskellige ting. For hun mener hvis du først er gravid. Og den situation er ikke sjov. Tror ikke du har haft muligheden for at få punktering. De bruger en nærmest strikkepinde de lige jager igennem ægget. - er du hos gynækolog privat eller offentlig?

Anmeld Citér

5. maj 2017

FrøMor

Ja men det er to forskellige ting. For hun mener hvis du først er gravid. Og den situation er ikke sjov. Tror ikke du har haft muligheden for at få punktering. De bruger en nærmest strikkepinde de lige jager igennem ægget. - er du hos gynækolog privat eller offentlig?

Ja det tænkte jeg også at det var da det lyder så forskelligt. Jeg er hos en fertilitetsklinik. 

Jeg ved nu ikke hvornår de punktere i processen. Jeg havde været på hormoner i 5 dage og blev scannet på 11 dagen hvor der var de mange æg. Det var der hun aflyste inseminationen som skulle ske 3 dage senere.

Anmeld Citér

5. maj 2017

Mille123

MommyX2 skriver:

Ja det tænkte jeg også at det var da det lyder så forskelligt. Jeg er hos en fertilitetsklinik. 

Jeg ved nu ikke hvornår de punktere i processen. Jeg havde været på hormoner i 5 dage og blev scannet på 11 dagen hvor der var de mange æg. Det var der hun aflyste inseminationen som skulle ske 3 dage senere.

Det havde været ved den scanning hun skulle punktere, mit blev gjort ad hoc efter scanning da de så 5 æg. - men hvis din klinik ikke tilbyder ivf også så må de vidst ikke punktere æggene. 

Anmeld Citér

5. maj 2017

FrøMor

Mille123 skriver:

Det havde været ved den scanning hun skulle punktere, mit blev gjort ad hoc efter scanning da de så 5 æg. - men hvis din klinik ikke tilbyder ivf også så må de vidst ikke punktere æggene. 

De tilbyder if så ivf.

Anmeld Citér

5. maj 2017

Mille123

MommyX2 skriver:

De tilbyder if så ivf.

Okay sjovt så hør dem af hvis du kommer i samme situation igen... og altså har mod på at få dem punkteret. Jeg syntes ikke det gjorde ondt

Anmeld Citér

5. maj 2017

FrøMor

Mille123 skriver:

Okay sjovt så hør dem af hvis du kommer i samme situation igen... og altså har mod på at få dem punkteret. Jeg syntes ikke det gjorde ondt

Ja, jeg må høre ad hvis det sker igen. Jeg får lavere dosis næste gang så det burde ikke ske sagde hun. 

Tak  

Når du siger det ikke gjorde ondt, hvordan var det så ellers? Er det noget der sådan kan mærkes. Jeg synes ikke selve inseminationen er så slem, det er mere når andenæbbet skal sættes på plads det kan spænde en smule.

Anmeld Citér

5. maj 2017

Flomama

jeg kender en der havde et æg sagde de på klinikken, hun blev insimineret. og blev gravid

et par dage før hun skulle til scanning i uge 7, begyndte hun at bløde, hun fik en hurtig scanning på klinikken og der var 2 hjerter der bankede og et der var gået til. 

så der må ha været et æg de ikke har set

Anmeld Citér

5. maj 2017

Mille123

MommyX2 skriver:

Ja, jeg må høre ad hvis det sker igen. Jeg får lavere dosis næste gang så det burde ikke ske sagde hun. 

Tak  

Når du siger det ikke gjorde ondt, hvordan var det så ellers? Er det noget der sådan kan mærkes. Jeg synes ikke selve inseminationen er så slem, det er mere når andenæbbet skal sættes på plads det kan spænde en smule.

Jeg syntes det var et fint forløb generelt tror det mest ubehagelig var synet af den lange "strikkepind" og at han vitterligt jagede den ind med alt kraft, det så voldsomt ud, men ingen smerter heller ikke efterfølgende mener faktisk jeg tog på job bagefter - jeg fik også lavere dosis efterfølgende og producerede kun tre æg derfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.