Hjælp... ingen udvikling i test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2017

want.a.baby

Stadig svag test.. blir vanvittig ;( 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
want.a.baby skriver:

Hej Derude

Jeg håber virkelig i vil/kan hjælpe mig

Sagen er den at jeg de sidste 4 dage har testet svagt positivt på strimmelteste fra billigteste, men jeg synes ikke rigtig de har udviklet sig. Så idag købte jeg en fra apoteket og efter 5 min så den ud som på billedet nedenfor. Er den svag postitiv eller skyggestreg? ��

Da jeg havde en biokemisk for 4 uger siden og ikke har haft menstruation siden (8 uger) aner jeg ikke hvor jeg er i min cyklus. Tror i jeg kan være gravid eller evt ramt en biokemisk igen ��

Jeg tog desuden en ægløsningstest idag, da jeg har hørt den kan fortælle noget om gravidtet. Den så ud som nedenfor?

Hvad ville i sige? bør jeg kontakte lægen mht en evt blodprøve eller bare afvente. Er meget fortvivlet

Hej

Har læst hele debatten inkl det seneste billede. 

Har du fået tjekket at alt hcg er ude? Ellers kunne jeg godt mistænke at det stadig er den seneste graviditet der spøger :/

Anmeld Citér

1. maj 2017

want.a.baby

Ja jeg testede negativt flere gange efter min bio i sidste måned.. men denne måned ved jeg ikke hvad der sker 

Anmeld Citér

2. maj 2017

want.a.baby skriver:

Ja jeg testede negativt flere gange efter min bio i sidste måned.. men denne måned ved jeg ikke hvad der sker 

Så ville jeg nok prøve igen om et par dage. Hvis ikke der sker noget, så ville jeg nok tage fat i lægen ned henblik på blodprøver for at følge dit hcg 

Anmeld Citér

2. maj 2017

want.a.baby

Tak for svar 

jeg prøver at teste igen imorgen og håbwr på en udvikling!  

Anmeld Citér

3. maj 2017

want.a.baby skriver:

Tak for svar 

Kom gerne med en update 

Anmeld Citér

4. maj 2017

want.a.baby skriver:

Tak for svar 

Noget nyt? 

Anmeld Citér

4. maj 2017

Kløver

Det er negative. Det du kan se er restfsrve, når det trækker henover kan baggrunden godt blive en anelse farvet og der kan sidde en anelse farve langs "kanten" af hvor testområdet er, dette kan give en ydersttyd svag streg på en af siderne eller begge sider, eller når området er lettere farvet virke som en streg men det er blot testområdet som er Hvidt og baggrunden anelse farvet evt kan den tynde streg være der. Har trykket skyggestreg da jeg ikke kunne trykke negativ, men de er er klart negative. En LH test kan du ikke bruge til noget i forhold til hcg. 

Jeg er ikke helt med i din forklaring. Du skriver sidste mens var 8 uger siden men du havde en bio for 4 uger siden. Er vi enige i du så havde en blødning for 4 uger siden ? En bio er en alm mens evt lidt kraftigere, hvor der har haft været et befrugtet æg/start graviditet som ikke blev til noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.