Hjælp... ingen udvikling i test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv, bio eller skyggestreg

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.198 visninger
17 svar
2 synes godt om
26. april 2017

want.a.baby

Hej Derude

Jeg håber virkelig i vil/kan hjælpe mig

Sagen er den at jeg de sidste 4 dage har testet svagt positivt på strimmelteste fra billigteste, men jeg synes ikke rigtig de har udviklet sig. Så idag købte jeg en fra apoteket og efter 5 min så den ud som på billedet nedenfor. Er den svag postitiv eller skyggestreg? ��

Da jeg havde en biokemisk for 4 uger siden og ikke har haft menstruation siden (8 uger) aner jeg ikke hvor jeg er i min cyklus. Tror i jeg kan være gravid eller evt ramt en biokemisk igen ��

Jeg tog desuden en ægløsningstest idag, da jeg har hørt den kan fortælle noget om gravidtet. Den så ud som nedenfor?

Hvad ville i sige? bør jeg kontakte lægen mht en evt blodprøve eller bare afvente. Er meget fortvivlet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

mommy1991

want.a.baby skriver:

Hej Derude

Jeg håber virkelig i vil/kan hjælpe mig

Sagen er den at jeg de sidste 4 dage har testet svagt positivt på strimmelteste fra billigteste, men jeg synes ikke rigtig de har udviklet sig. Så idag købte jeg en fra apoteket og efter 5 min så den ud som på billedet nedenfor. Er den svag postitiv eller skyggestreg? ��

Da jeg havde en biokemisk for 4 uger siden og ikke har haft menstruation siden (8 uger) aner jeg ikke hvor jeg er i min cyklus. Tror i jeg kan være gravid eller evt ramt en biokemisk igen ��

Jeg tog desuden en ægløsningstest idag, da jeg har hørt den kan fortælle noget om gravidtet. Den så ud som nedenfor?

Hvad ville i sige? bør jeg kontakte lægen mht en evt blodprøve eller bare afvente. Er meget fortvivlet

Er lidt i tvivl - hvilken af dem er ægløsning og hvilken er graviditetstesten?

Anmeld Citér

26. april 2017

want.a.baby

Den øverste er graviditet (apotekets) og den nedenunder er ægløsning fra billigteste

Anmeld Citér

26. april 2017

ErDetSnartNU

Altså, jeg synes graviditettesten ser positiv ud. En streg er jo en streg, og der er afgjort en streg på graviditetstesten. 

Anmeld Citér

26. april 2017

want.a.baby

Men burde den ikke være bredere eller hvordan? :/ 

Anmeld Citér

26. april 2017

mommy1991

want.a.baby skriver:

Men burde den ikke være bredere eller hvordan? :/ 

Hvor langt er du henne, hvis du er gravid? 

Anmeld Citér

26. april 2017

want.a.baby

Jeg er ikke helt klar over det, da jeg havde en biokemisk i sidste cyklus... men vil gætte på jeg er lige omkring de 4 uger  

Anmeld Citér

28. april 2017

want.a.baby

Har taget endnu en test idag.. som jeg vil sige viser tæt på det samme.. hvor er det dog frustrerende! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2017

ErDetSnartNU

Prøv at købe en valmed

Anmeld Citér

28. april 2017

want.a.baby

De viser ca det samme... meget meget svag nr 2 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.