Tusind tak søde mennesker!
Prøvede i aften med at tage en strefen som en af jer anbefalede og så næsespray. Puttede mig under dynen på mit varmetæppe, og min kæreste holdt om mig, da han ville ligge og lytte lydbog og derfor ikke blev generet af min snorken. Frøs lidt, derfor varmetæppe. Ikke på feber måden, bare den almindelige måde.
Vågnede 40 min senere, og kun fordi min datter kom ind i soveværelset. Græd lidt af lykke! 40 min i streg, havde endda drømt noget! Jeg var så fuldstændig gennemblødt af sved, altså så det løb af mig, men kunne også mærke jeg ikke havde rørt mig ud af flækken siden jeg faldt i søvn, hvilket er ret ukaralteristisk for mig. Mærkeligt.
Siden har jeg sovet et lignende stræk igen, men har dog en mærkelig nat. Som om mit hoved er lidt hyper og har følelsen af at der er noget jeg skal, at der ikke er tid til at sove. Men hey. Så stor forbedring, at jeg er grædefærdig af lykke.
Om det er noget af medicinen, min kæreste omsorg eller om det er fordi jeg er i bedring ved jeg ikke. Men også lige meget 
Anmeld
Citér