Gave til Barnedåb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2017

De3Guldklumper

Jeg ville vælge et kay Bojesen produkt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

Mamalou

Mathias Villads skriver:

Det synes jeg faktisk også, men jeg er bare bange for, at den ikke når at komme inden lørdag, fordi jeg først har fundet hjemmesiden idag.. den er bestilt.. rigtig sød bog med navne på hans navn, forældre, mig, bedstemor og kælenavn osv... hvorfor opdager jeg altid sådan noget i sidste øjeblik...

Jeg håber den når at komme. Ellers kan du vælge at lave et "gavekort" til bogen, hvis ikke du vil købe mere. Hvis du er ude i en gave mere, så er synes jeg et fødselsdagsflag et godt bud, som flere har forslået

Anmeld Citér

19. april 2017

MetteT

Min datter fik kaj Bojesen aben af hendes gudfar.. Det syns jeg var rigtig fint.. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Soonmom

Hvis man giver noget personligt synes jeg man er pligt til at klire det med de andre gæster, så man ikke pludseligt står med 5 dåbsruller eller flag med navn, det er altså pænt nedern og man kan ikke bytte det. Generelt ville jeg ikke give noget der ikke bliver ønsket, jeg ville synes det var træls med en masse pynt som vi så bare skal opbevarer indtil barnet flytter hjemmefra 

Anmeld Citér

19. april 2017

Ciss

Jeg gav for mange år siden et sæt med Mummi-tallerken og kop. Jeg gav det til tre forskellige, og alle tre har brugt det - og har det stadig selvom de er flyttet hjemmefra. Så det kunne jeg godt finde på at gøre igen.

Anmeld Citér

19. april 2017

MorTil3+

Mathias Villads skriver:

Hejsa..

Jeg er så heldig at skal være Gudmor på lørdag, men hvad giver en gudmor i gave?

Jeg har købt lidt småting, men jeg synes jeg mangler gaven.. 

er det virkelig de dersens sølvting, som man køber.. f.eks røret til dåbsattesten...?

Vores datter fik en sølvhalskæde med et kors af hendes gudfar. Kan faktisk ikke huske hva vores drenge fik eller jo den mindste fik af gudmor en traktor med lad, altså sådan en man kan sidde på ala en gåbil.

Anmeld Citér

20. april 2017

Christabelle

Min datter fik en halskæde med er dagmar-kors i af sin gudfar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.