Gave til Barnedåb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
16 svar
19 synes godt om
19. april 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hejsa..

Jeg er så heldig at skal være Gudmor på lørdag, men hvad giver en gudmor i gave?

Jeg har købt lidt småting, men jeg synes jeg mangler gaven.. 

er det virkelig de dersens sølvting, som man køber.. f.eks røret til dåbsattesten...?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

Trine89

Vores datter fik et meget smukt armbånd med et guldhjerte af sin gudmor i dåbsgave. Ved det var tradition i deres familie. 

Og dåbrøret har vores altid fået af oldeforældrene. 

Så ehm ved ikke lige hvad man ellers kunne finde på. 

Anmeld Citér

19. april 2017

MVM

Profilbillede for MVM

Vores datter fik et meget smukt armbånd med et guldhjerte af sin gudmor i dåbsgave. Ved det var tradition i deres familie. 

Og dåbrøret har vores altid fået af oldeforældrene. 

Så ehm ved ikke lige hvad man ellers kunne finde på. 

Jeg er virkelig også lost, men jeg har fundet en side, hvor man kan lave en personlig bog om hans barnedåb, så det er jeg igang med, men jeg tror ikke , at den kan nå at blive sendt til lørdag, så er nød til at finde på en anden også...

Anmeld Citér

19. april 2017

Mamalou

Mathias Villads skriver:

Jeg er virkelig også lost, men jeg har fundet en side, hvor man kan lave en personlig bog om hans barnedåb, så det er jeg igang med, men jeg tror ikke , at den kan nå at blive sendt til lørdag, så er nød til at finde på en anden også...

Det lyder som en rigtig fin og personlig gave. Jeg ville selv foretrække den frem for en et sølv rør til dåbsattesten. Jeg synes du har fundet "gaven"

Anmeld Citér

19. april 2017

MVM

Profilbillede for MVM
Mamalou skriver:

Det lyder som en rigtig fin og personlig gave. Jeg ville selv foretrække den frem for en et sølv rør til dåbsattesten. Jeg synes du har fundet "gaven"

Det synes jeg faktisk også, men jeg er bare bange for, at den ikke når at komme inden lørdag, fordi jeg først har fundet hjemmesiden idag.. den er bestilt.. rigtig sød bog med navne på hans navn, forældre, mig, bedstemor og kælenavn osv... hvorfor opdager jeg altid sådan noget i sidste øjeblik...

Anmeld Citér

19. april 2017

tarkoflen

Jeg har givet et piet Hein flag med barnets navn og fødselsdag indgraveret på foden og vi har også selv fået et. Jeg elsker at kunne stille det frem til fødselsdag og vide at det følger barnet altid  

jeg er ikke fan af sølvting, de skal pudses og holdes ved lige, og det orker jeg ikke, slet ikke som småbørnsfamilie men det er jo en smagssag  

Anmeld Citér

19. april 2017

MVM

Profilbillede for MVM
tarkoflen skriver:

Jeg har givet et piet Hein flag med barnets navn og fødselsdag indgraveret på foden og vi har også selv fået et. Jeg elsker at kunne stille det frem til fødselsdag og vide at det følger barnet altid  

jeg er ikke fan af sølvting, de skal pudses og holdes ved lige, og det orker jeg ikke, slet ikke som småbørnsfamilie men det er jo en smagssag  

Jeg er personlig heller ikke selv fan af de sølvting.. fik røret til min yngste og det ligger bare i skuffen og bliver ikke brugt...

så hvis jeg kunne undgå den sølvtingst, vil jeg helst...

Anmeld Citér

19. april 2017

klmf

Det kunne også være en flot sparebøsse

Anmeld Citér

19. april 2017

PernilleogLouis

Jeg var gudmor for et par uger siden og der gav jeg ham en Georg Jensen sparegris og et Georg Jensen flag

Anmeld Citér

19. april 2017

anonym12

en sparegris med navn, fødselsdato (evt i keramik), et flag med indgravering, hvis det er en pige, så et hjerte med indgravering (et vedhæng), et fødselsdagstog, 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.