Nr 2 baby, hvornår er man klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2017

san

Jeg var også selv klar til at føde igen efter jeg havde født nr 1 barn, fødslerne ser jeg ikke som noget problem... Men må sige at jeg syntes det er mega hårdt at være mor, men elsker det også samtidig, men hold da optjen syntes det er hårdt.. Men vores barn er også Ørebarn og har astmatisk bronkitis, så han er desværre hårdt ramt, det er mor og far også, for han sover stadig ikke igennem, og bliver 3 til sommer... 

Så jeg er bare generelt en træt mor, men tænker at det er alle andre jo også, og jeg vil gerne have nr 2 barn, håber bare jeg kunne blive lidt mere frisk og min store dreng snart sov lidt mere og bedre... 

Måske man bare skal hoppe ud i det, ved jo jeg havde de samme tanker med nr 1.. Og søvn kan man vel altid få når de flytter hjemmefra igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

Miti's mama

For mig var den der bare lige pludselig en morgen. Jeg vågnede skruk, og gik med det i et par måneder, men det var bare ikke lige tidspunktet. En ups'er senere der endte i en SA, afgjorde det, og i næste cyklus blev jeg gravid igen. Har nu to dejlige piger på 2,4 år og 2 mdr. Tror det er meget normalt at være nervøs, for der er så meget uvished forbundet med at få børn. 

Anmeld Citér

19. april 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
san skriver:

Jeg var også selv klar til at føde igen efter jeg havde født nr 1 barn, fødslerne ser jeg ikke som noget problem... Men må sige at jeg syntes det er mega hårdt at være mor, men elsker det også samtidig, men hold da optjen syntes det er hårdt.. Men vores barn er også Ørebarn og har astmatisk bronkitis, så han er desværre hårdt ramt, det er mor og far også, for han sover stadig ikke igennem, og bliver 3 til sommer... 

Så jeg er bare generelt en træt mor, men tænker at det er alle andre jo også, og jeg vil gerne have nr 2 barn, håber bare jeg kunne blive lidt mere frisk og min store dreng snart sov lidt mere og bedre... 

Måske man bare skal hoppe ud i det, ved jo jeg havde de samme tanker med nr 1.. Og søvn kan man vel altid få når de flytter hjemmefra igen 

Som du beskriver det her ville jeg da 100% vente! Hvorfor har du travlt?

vent da til din søn sover bedre og du/I får mere overskud?? 

Jeg synes, det er ret fornuftigt, at man ikke sætter sig i en situation, hvor man bruger al sit overskud på at overleve. Vent da tiden an og se om ikke det hele ser lysere ud på den anden side af sommerferien... Jeg ville 100% vente, hvis jeg var dig! 

Anmeld Citér

2. juli 2017

san

Halløj syntes jeg mangler at svare i denne tråd ...

efter mit indlæg, har jeg igen fået mere energi, da jeg har gjort nogen forandringer i mit liv, blandt andet med mit arbejde, så nu føler jeg at overskuddet til baby nr 2 er meget tætter end før. Mig første søn har også fået det langt bedre, så det hjælper også på det..

Så nu tror jeg snart projekt baby nr 2 går igang  

Anmeld Citér

3. juli 2017

Muffinmus

Vi er jo alle forskellige....havde en lorte fødsel med nr 1, så de første 6 uger skulle han være enebarn. 

Da han fyldte 1 år var jeg nygravid med lillesøster.  Nr tre vidste jeg skulle komme allerede da jeg var gravid med nr 2, men fordi vi havde hænderne fulde med to små børn, blev nr 3 født 3 år efter nr 2. 

Gå efter hvad du selv synes og føler for.

Anmeld Citér

5. juli 2017

Mum33

san skriver:

Bliver man nogen siden klar til at få nr 2 baby? Er det ikke bare som først gang man skulle have baby, hvor man var nervøs for om alt gik som det skulle osv, men hvorfor er man det så også nr 2 gang, nu man har prøvet det en gang før.. Hmm hvornår ved jeg, hvornår vi skal have nr 2 barn....  

Håber i forstår mit spørgsmål 

Jeg tænke hele tiden, at en dag ville jeg vil få lyst til det igen  Og det gjorde jag, da han blev 3 Men indtil da havde keg nok i ham, og havde ikke lyst til at dele min tid med et barn ekstra. Da var han også så nem, at der var tid og overskud til en mere 

Anmeld Citér

6. juli 2017

anonym12

Vi står lidt i det samme. Jeg tror vi er klar, men vi er også enige om at vores dreng op 20 mdr er ALT for lille til at blive storebror, så vi går efter at der bliver ca 3 år imellem vores unger. Han er næsten lige holdt op med at blive ammet og jeg kunne godt bruge nogle mdr, hvor min krop kun er min egen.

Og så vil jeg gerne have han får lov til at være den lille lidt endnu

Anmeld Citér

6. juli 2017

(august)

Blev klar i løbet af min graviditet. Jeg stod med en positiv test 8 mdr efter den første fødsel så vi har 17mdr imellem. 

Vi var begyndt at snakke om en nr 2, men da første er icsi barn havde vi regnet med hjælp til nr 2 også, men det blev så ikke nødvendigt. 

Nr 3 kom så 3 år og 10 mdr efter den første ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.