Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2017

Anonym trådstarter

HvidSne skriver:

Jeg døjer også med hovedpiner i min graviditet, og det er ikke er pga. blodtryk. Jeg har altså taget panodil, da det netop er lægernes og jordemødrenes anbefaling. 

Når jeg en sjælden gang har haft migræneanfald, så har jeg taget Sumatriptan. Igen har både læge og jordemoder været inde over det og sagt god for det.

Man kan nemt blive bange for alt, når man er gravid. Men jeg vælger at lytte til lægerne og stole på, at de ved bedst. Ellers kan jeg drive mig selv til vanvid ved at forsøge at undgå alt potentielt farligt.

Øv øv du også døjer med hovedpine 

det har jeg også gjort de 2 andre gange..

jeg tror også man skal lytte til lægen, ellers bliver man da skør over alt det man ikke må og må.. 

snakkede faktisk også med lægen om min migræne, og der sagde han også at jeg gerne måtte tag en Sumatriptan - det er de eneste der virker på mig hvis jeg har migræne.. men ville da helt klart undgå at tage pillerne hvis jeg kan.. men de 3 dage hvor jeg havde ondt i hovedet måtte jeg bare gøre det, havde prøvet alt andet først.. det virkede bare ikke...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg tror godt du må tage Panodil - ddt gør jeg også. 

Jeg er også gravid med nr. 3...... Sådan ret uplanlagt�� jeg er noget nervøs over hele situationen. Hvor gamle er dine børn du har? Og undskyld hvis jeg leder tråden på afveje ��og kæmpe stort tillykke!! ❤️

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg tror godt du må tage Panodil - ddt gør jeg også. 

Jeg er også gravid med nr. 3...... Sådan ret uplanlagt�� jeg er noget nervøs over hele situationen. Hvor gamle er dine børn du har? Og undskyld hvis jeg leder tråden på afveje ��og kæmpe stort tillykke!! ❤️

Det var i hvertfald hvad lægen sagde til mig...

jeg har 2 drenge på 4 og 8 år�� Det er helt ok du spørger.. hvor langt er du henne?

jeg er 4+5 uger henne��

Synes jeg er mere nervøs denne gang end jeg var de 2 andre gange jeg har været gravid.��

Anmeld Citér

20. april 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg er bare utryg fordi det ikke var en del af min plan �� jeg var ligesom indstillet på, at vi var dem vi skulle være. 

Jeg er 9+4 idag....., har to på 7 og en som bliver 4 til sommer ��

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg er bare utryg fordi det ikke var en del af min plan �� jeg var ligesom indstillet på, at vi var dem vi skulle være. 

Jeg er 9+4 idag....., har to på 7 og en som bliver 4 til sommer ��

Kender godt det godt... vi havde også aftalt at hvis der ikke skete noget de næste 3 - 4 gange så ville vi stoppe.. men så stod jeg med en test der var positiv.. har ikke helt opfattet det endnu, da vi har kæmpet lidt over 1 år..

dejligt med en stor børneflok.. men jeg får ikke manden med på flere efter denne graviditet.. 

Anmeld Citér

21. april 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Kan/må jeg skrive til dig privat? Du er nok nødt til, at finde mig, da du er anonym ��

Anmeld Citér

21. april 2017

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Kan/må jeg skrive til dig privat? Du er nok nødt til, at finde mig, da du er anonym ��

Ja det må du da jeg skriver lige til dig

Anmeld Citér

21. april 2017

C85

Jeg har haft massiv døgn-hovedpine i 3 døgn og havde ellers også en intention om ikke at tage smertestillende i min graviditet. Jeg er førstegangsgravid. På andet døgn måtte jeg dog tage to paracetamoler til natten, da det simpelthen gjorde så ondt. Jeg var til lægen dagen efter og hun sagde at paracetamol er det bedste at tage, hvis det absolut er nødvendigt med noget. 

Anmeld Citér

21. april 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Jeg har haft massiv døgn-hovedpine i 3 døgn og havde ellers også en intention om ikke at tage smertestillende i min graviditet. Jeg er førstegangsgravid. På andet døgn måtte jeg dog tage to paracetamoler til natten, da det simpelthen gjorde så ondt. Jeg var til lægen dagen efter og hun sagde at paracetamol er det bedste at tage, hvis det absolut er nødvendigt med noget. 

Tillykke med graviditeten

ja jeg havde det i 3 dage i træk, nogle timer var det slemmer end andre gange.. desværre lider jeg også i perioder af migræne.. håber dog at jeg kan undgå at få det..

ja har også hørt at det er bedst at tag  paracetamol, hvis det bliver for slemt... 

hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

21. april 2017

C85

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten

ja jeg havde det i 3 dage i træk, nogle timer var det slemmer end andre gange.. desværre lider jeg også i perioder af migræne.. håber dog at jeg kan undgå at få det..

ja har også hørt at det er bedst at tag  paracetamol, hvis det bliver for slemt... 

hvor langt er du henne?

Tak og tillykke til dig også selvfølgelig.  Jeg er 12+1, så er endelig forbi det de omtaler, som det mest kritiske.  Min hovedpine er mere eller mindre forsvundet, selvom det føles som om den indimellem ligger og 'lurer', og lige kommer kortvarigt frem. Har måtte være sygemeldt fra arbejde i denne uge, fordi det har været så slemt. Har knap nok kunne spise, fordi jeg har haft så ondt, at det gav kvalme og så tænker jeg altså at det er bedre, at tage to panodiler, end at lade være. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.