Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
20 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2017

Anonym trådstarter

Hej de damer

jeg testede positiv i går

er så lykkelig og glad...

skulle være 4+2 uger henne

har 2 børn i forvejen, men kan ikke huske hvordan det er med smertestillende piller - har hovedpine igen i dag- må jeg godt tag 2 panodiler 1 hjælper ikke på min hovedpine 

er lige ano da ingen ved det endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ja, det må du gerne 
God bedring!

Anmeld Citér

17. april 2017

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Ja, det må du gerne 
God bedring!

Tak! Ville heller bære sikker inden jeg bare tog nogle.. 

Anmeld Citér

18. april 2017

Mullemee

Hej.

Mener du skal holde dig fra panodil, da det kan påvirke fosterets kønsorganer. Prøv at google smertestillende i den første del af graviditeten.

Tillykke med den lille ny.

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

Hej.

Mener du skal holde dig fra panodil, da det kan påvirke fosterets kønsorganer. Prøv at google smertestillende i den første del af graviditeten.

Tillykke med den lille ny.

Jeg var til lægevagten i går, da jeg stadig havde ondt i hovedet.. han målte mit blodtryk, men alt var som det skulle være..

han sagde jeg godt måtte tag Panodil..  

tusind tsk - det er nr 3 vi venter os❤️

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var til lægevagten i går, da jeg stadig havde ondt i hovedet.. han målte mit blodtryk, men alt var som det skulle være..

han sagde jeg godt måtte tag Panodil..  

tusind tsk - det er nr 3 vi venter os❤️

Tillykke og jeg ville holde mig væk fra panodil. Har hørt lidt modstridende info om hvorvidt det kan være skadeligt for barnet. Men jeg holder mig også fra det meste der er tvivl omkring.

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tillykke og jeg ville holde mig væk fra panodil. Har hørt lidt modstridende info om hvorvidt det kan være skadeligt for barnet. Men jeg holder mig også fra det meste der er tvivl omkring.

Mange tak...

jamen lægevagten sagde i går at jeg godt kunne tag dem.. hvad kan jeg så tag - hvis jeg nu får hovedpine igen...

Anmeld Citér

19. april 2017

FrkGranger

Anonym skriver:

Mange tak...

jamen lægevagten sagde i går at jeg godt kunne tag dem.. hvad kan jeg så tag - hvis jeg nu får hovedpine igen...

Ingen ting, hvis du vil undgå alt hvor der tvivl om risikoen.. 

Lægerne siger pamol, pinex eller panodil

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Ingen ting, hvis du vil undgå alt hvor der tvivl om risikoen.. 

Lægerne siger pamol, pinex eller panodil

Kan jo ikke undgå at tag noget hvis jeg får hovedpine - så kan jeg risikere at det udvikler sig til migræne

bliver lidt forvirret over de forskellige svar - nogle siger jeg godt må tag Panodil andre siger det ikke er godt.. lægen sagde jeg godt måtte, men bliver da nervøs over at der er flere forskellig svar

Anmeld Citér

19. april 2017

HvidSne

Jeg døjer også med hovedpiner i min graviditet, og det er ikke er pga. blodtryk. Jeg har altså taget panodil, da det netop er lægernes og jordemødrenes anbefaling. 

Når jeg en sjælden gang har haft migræneanfald, så har jeg taget Sumatriptan. Igen har både læge og jordemoder været inde over det og sagt god for det.

Man kan nemt blive bange for alt, når man er gravid. Men jeg vælger at lytte til lægerne og stole på, at de ved bedst. Ellers kan jeg drive mig selv til vanvid ved at forsøge at undgå alt potentielt farligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.