Startpakke fra mødrehjælpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2017

Frk.S

Jeg har ikke lige købt sådan en startpakke, men jeg synes de bukser er super fine. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2017

lineog4

quindelist skriver:

Jeg ved ikke om det er forskelligt fra butik til butik?

jeg gav 75kr for en stor taske fuld af tøj i str 50 og et lækkert hjemmesyet tæppe. Så det var jo nærmest gratis, -men om de har gratis pakker også ved jeg ikke.

det var i butikken på Frederiksberg hvor jeg tilfældigt kom forbi ret tidligt i graviditeten. Min plan var at besøge den lokale biks (i Roskilde) og få fyldt garderoben op men det blev som sagt forpurret af en kompliceret graviditet.

jeg elsker mødrehjælpen, og handler der ofte både fordi jeg godt kan lide genbrug men støtter også deres formål. Afleverer selv bunkevis af lækkert tøj der som de kan få lov at sælge videre 

Har du prøvet frelsen hær om tirsdagen i Roskilde - der sparede jeg mange penge da børnene var mindre. Nu er jeg desværre arbejdsramt så kan ikke være der kl 2 mere

Anmeld Citér

17. april 2017

quindelist

lineog4 skriver:

Har du prøvet frelsen hær om tirsdagen i Roskilde - der sparede jeg mange penge da børnene var mindre. Nu er jeg desværre arbejdsramt så kan ikke være der kl 2 mere

Nej den har jeg slet ikke hørt om -det må jeg undersøge. Tak for tippet

som sagt havde jeg belejligt udskudt alle den slags praktikaliteter til slutningen af graviditeten der så endte med nærmest at være en lang indlæggelse. Efter fødslen tilbragte vi et par uger på neo og er så først kommet hjem lige før påske så jeg skal have shoppet lidt de næste par uger

Anmeld Citér

17. april 2017

lineog4

quindelist skriver:

Nej den har jeg slet ikke hørt om -det må jeg undersøge. Tak for tippet

som sagt havde jeg belejligt udskudt alle den slags praktikaliteter til slutningen af graviditeten der så endte med nærmest at være en lang indlæggelse. Efter fødslen tilbragte vi et par uger på neo og er så først kommet hjem lige før påske så jeg skal have shoppet lidt de næste par uger

Nede på schmeltz plads tirsdag kl 14 og torsdag kl 10. Tirsdag kommer der nyt og torsdag det samme. Du kan ikke undgå at se køen hvis du kommer lidt før 14

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.