Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Okay.. Jeg kunne ikke dy mig. Den første test jeg tog var fra Lidl og kunne ikke lade vær med at prøve en valmed test. Den er endnu tydeligere! Min mand tror ikke på mig. Bør jeg købe en gravid/ikke gravid for at overbevise ham? For jeg er overbevist Om at den er der nu.. det er for vildt!
Okay.. Jeg kunne ikke dy mig. Den første test jeg tog var fra Lidl og kunne ikke lade vær med at prøve en valmed test. Den er endnu tydeligere! Min mand tror ikke på mig. Bør jeg købe en gravid/ikke gravid for at overbevise ham? For jeg er overbevist Om at den er der nu.. det er for vildt!
Den er positiv, stort tillykke
Hvorfor tror han ikke på den? Få ham til at læse brugsanvisningen to streger - som ikke behøver være lige tydeligere, men begge med farve = gravid
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er det jo godt du ved bedre om det her Det er jo nok dig der har læst og fulgt mest med I om hvad skyggestreger og så videre er. Selvfølgelig er den positiv, men han kan jo tage med dig til læge næste uge for at få det bekræftet. Men om han kan tro på det eller ej, der er 2 streger.
Stort tillykke... Der er 2 streger!
Ellers må du tisse på en ny pind for at overbevise ham
armen for pokker, han er så sjov. Jeg spurgte ham om han troede at man kun kunne være "lidt gravid". Det viste sig at være fordi han jo har været med hele vejen, og hvis en Æl test ser sådan ud, så er den der jo ikke Så det er stille og roligt gået op for ham at vi skal være forældre til December hvis alt går vel. Tusind tak for lykønskningerne. Her skal den lige synke ind og så skal jeg vel egentlig have ringet til lægen på tirsdag
Anonym skriver: armen for pokker, han er så sjov. Jeg spurgte ham om han troede at man kun kunne være "lidt gravid". Det viste sig at være fordi han jo har været med hele vejen, og hvis en Æl test ser sådan ud, så er den der jo ikke Så det er stille og roligt gået op for ham at vi skal være forældre til December hvis alt går vel. Tusind tak for lykønskningerne. Her skal den lige synke ind og så skal jeg vel egentlig have ringet til lægen på tirsdag
Tillykke
Du kan godt vente lidt med lægen, der er ingen grund til at få det bekræftet der også. Book en tid til når du er omkring uge 8 for at få lavet papirer osv
Anonym skriver: Tillykke Du kan godt vente lidt med lægen, der er ingen grund til at få det bekræftet der også. Book en tid til når du er omkring uge 8 for at få lavet papirer osv
Tak, det vil jeg gøre så. Ja det er jo en hel ny verden man skal sætte sig ind i her
Kæææææmpe tillykke Hvor er det vildt. Jeg glæder mig til, at det bliver min tur en skønne dag
Mull skriver: Kæææææmpe tillykke Hvor er det vildt. Jeg glæder mig til, at det bliver min tur en skønne dag
Tak mull. Det er så vildt! Har været nødt til at teste igen, men på trods af to streger virker det stadig uvirkeligt. Vi sexede hver anden dag så det ikke føltes som tvang og det gav jo så pote.
For det snart er din tur.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128