Snyder jeg mig selv eller er den her G-test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
17 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2017

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder så er jeg ikke sikker på om jeg lige har formået at få to streger. Er 3 dage over tid, og det er kun 2. cyklus med projekt baby. Jeg forholder mig lige anonym, da jeg ikke er sikker på om veninderne er med i det her forum Vil i være søde og fortælle mig om det er min hjerne der spiller mig et pus? På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2017

Jullesnulle

16. april 2017

Miia90

Jeg ser 2 streger 

Anmeld Citér

16. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja, som overskriften lyder så er jeg ikke sikker på om jeg lige har formået at få to streger. Er 3 dage over tid, og det er kun 2. cyklus med projekt baby. Jeg forholder mig lige anonym, da jeg ikke er sikker på om veninderne er med i det her forum Vil i være søde og fortælle mig om det er min hjerne der spiller mig et pus? På forhånd tak

Hej  

Jeg synes jeg kan ane der er en ekstra streg, men er selv i tvivl om det er skygge, men tror den må være der, dit hormon niveau er nok bare ikke højt nok endnu. Men prøv og tag en ny i morgen tidlig, så burde den være mere tidlig hvis den er der  

Jeg tror på det, men tør ikke sige tillykke endnu. 

krydser fingre for dig

Hilsen en der selv går og venter på udeblevet mens

Anmeld Citér

16. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej  

Jeg synes jeg kan ane der er en ekstra streg, men er selv i tvivl om det er skygge, men tror den må være der, dit hormon niveau er nok bare ikke højt nok endnu. Men prøv og tag en ny i morgen tidlig, så burde den være mere tidlig hvis den er der  

Jeg tror på det, men tør ikke sige tillykke endnu. 

krydser fingre for dig

Hilsen en der selv går og venter på udeblevet mens

Tak. Må prøve i morgen også krydser for at det snart lykkedes for jer også 

Anmeld Citér

16. april 2017

Anonym trådstarter

Tak for hjælpen. Har gået og bandet og svovlet til min mand om hvor faen den mens blev af. Har haft mens lignende smerter siden onsdag så var sikker på den var på vej. Sagde så til ham at så måtte jeg sku tage en test her til morgen så kroppen kunne forstå at den skulle bløde, og så ender man med det her �� Det er sku til at dø af grin over. 

Anmeld Citér

16. april 2017

Zicla

Den er positiv

Anmeld Citér

16. april 2017

Jems

Positiv ☺

Anmeld Citér

16. april 2017

Anonym trådstarter

Okay.. Jeg kunne ikke dy mig. Den første test jeg tog var fra Lidl og kunne ikke lade vær med at prøve en valmed test. Den er endnu tydeligere! Min mand tror ikke på mig. Bør jeg købe en gravid/ikke gravid for at overbevise ham? For jeg er overbevist Om at den er der nu.. det er for vildt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. april 2017

frk-skruk

Tillykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.