afhængig af onani

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.316 visninger
22 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2017

Anonym trådstarter

Det har taget MEGET lang tid og skrive det her problem. 

jeg ved jeg har et problem, jeg er afhængig af onani, det er pinligt, og jeg aner ikke hvor jeg skal gå hen for at få hjælp. ingen ved det. 

jeg er gift på 6 år, og vi har sex stort set hver dag, men ved siden af det onanere jeg 6-8 gange hver dag, minimum 6 gange og nogen gange, ligger jeg næsten hele dagen i sengen  min mand ved intet om det, eller måske har han på fornemmelsen jeg gør det meget, men slet ikke i den grad jeg faktisk gør det i..

så ja jeg ved det er et problem, men jeg kan ikke lade vær, jeg har "prøvet at stoppe" så mange gange, men hver gang, finder jeg mig selv i løbet af dagen igang alligevel. når jeg arbejder, skal noget om dagen, eller til fest, planlægger jeg hvor og hvornår jeg kan gøre det. 

jeg tør ikke skrive mere, jeg er så pinlig over det, og vrider mig i skam ved hver sætning kan i måske sende mig i en retning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2017

L-mor

Anonym skriver:

jeg ved jeg har et problem, jeg er afhængig af onani, det er pinligt, og jeg aner ikke hvor jeg skal gå hen for at få hjælp. ingen ved det. 

jeg er gift på 6 år, og vi har sex stort set hver dag, men ved siden af det onanere jeg 6-8 gange hver dag, minimum 6 gange og nogen gange, ligger jeg næsten hele dagen i sengen  min mand ved intet om det, eller måske har han på fornemmelsen jeg gør det meget, men slet ikke i den grad jeg faktisk gør det i..

så ja jeg ved det er et problem, men jeg kan ikke lade vær, jeg har "prøvet at stoppe" så mange gange, men hver gang, finder jeg mig selv i løbet af dagen igang alligevel. når jeg arbejder, skal noget om dagen, eller til fest, planlægger jeg hvor og hvornår jeg kan gøre det. 

jeg tør ikke skrive mere, jeg er så pinlig over det, og vrider mig i skam ved hver sætning kan i måske sende mig i en retning? 

Jeg kan ikke komme på så meget andet end at opsøge en terapeut med det speciale - google det. Og huske at denne afhængighed vel i bund og grund ikke er anderledes end andre former for afhængighed. Og for terapeuten vil det ikke være noget nyt eller flovt.

Anmeld Citér

13. april 2017

Sandratoft

Anonym skriver:

Er det et problem for dig? Altså har det negative konsekvenser for dig i din dagligdag? 

Bare fordi det (måske) ikke er noget som så mange andre gør, betyder det ikke at du skal skære ned på det, hvis det er noget du er glad for 

Anmeld Citér

13. april 2017

Stivdie

Jeg tænker, du skal have professionel hjælp. Se evt her eller Google noget lignende:  http://www.tjelehuset.com/Sexafh%C3%A6ngighed-1811.aspx

Anmeld Citér

13. april 2017

Soonmom

Hvordan får du tid til det? 

- går du ikke på arbejde? 

Men måske du skal tage en kold tyrker 

Anmeld Citér

13. april 2017

Anonym

Modigt du beder om hjælp.  Tænker du skriver fordi det er et problem.  Jeg tror du skal tage til en psykolog,  evt en med dette speciale  

Held og lykke

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym trådstarter

tak for jeres svar. 

og tusind tak for linket, det er lige det jeg ledte efter 

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Modigt du beder om hjælp.  Tænker du skriver fordi det er et problem.  Jeg tror du skal tage til en psykolog,  evt en med dette speciale  

Held og lykke

ja tænker at ringe til dem, der er linket til først og fremmest. 

tak føler mig ikke modig, men fiasko agtig 

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvordan får du tid til det? 

- går du ikke på arbejde? 

Men måske du skal tage en kold tyrker 

undskyld, men er det ikke lidt et dumt råd? 

jeg spørger jo efter hvor jeg kan få hjælp? så hvis jeg bare kunne stoppe/tage en kold tyrker, havde jeg jo nok gjort det, men som du kan se har jeg prøvet og jeg fejler. 

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg tænker, du skal have professionel hjælp. Se evt her eller Google noget lignende:  http://www.tjelehuset.com/Sexafh%C3%A6ngighed-1811.aspx

tusind tak, har ledt nettet tyndt, men kan kun finde bt artikler og sådan noget. det var lige sådan noget som dit link jeg har ledt efter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.