(Ikke baby)Karriereskifte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2017

Løven149

Det kan self. også være, at jeg er røv dårlig til at skrive ansøgninger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2017

Løven149

er der ikke flere, der har nogle alternative karrierer historier? 

Anmeld Citér

17. april 2017

sandramor

Løven149 skriver:

er der ikke flere, der har nogle alternative karrierer historier? 

Jeg blev i 2006 uddannet tandklinikassistent og var egentlig glad nok for det men det var meget svært at finde arbejde........ arbejdede i butik i en del år indtil jeg startede nyt studie i 2014... til januar kan jeg kalde mig for socialrådgiver

Anmeld Citér

18. april 2017

Løven149

det lyder skønt sandramor, det var nok også det jeg skulle have været Hvordan var det økonomisk? Var du på SU?

Anmeld Citér

19. april 2017

nille

Profilbillede for nille
Løven149 skriver:

Kære alle, 

Jeg vil meget gerne høre historier fra folk, der har lavet et succesfuldt karriereskift. 

Jeg har en lang akademisk udd., og efter en lang og hård peride har jeg simpelthen accepteret, at jeg valgte forkert og det er ok. 

Jeg er snart nyudannet, og vil gerne have råd, og høre de gode historier. Hvordan kom I videre, og ikke mindst hvordan fik I økonomien til at hænge sammen?

Jeg håber at der  er mange, der har lyst til at dele deres inspirerende historie. 

Rigtig god påske derude!

Jeg er uddannet socialrådgiver for 12 år siden og læser nu jura på deltid ved siden af mit fuldtidsarbejde. Tænker at hvor der er vilje er der vej, selvom det til tider er dræbende hårdt:-)

Anmeld Citér

20. april 2017

Løven149

nille...Tak for dit var, det vil jeg meget gerne høre lidt mere om, måske jeg kan skrive privat til dig? Hvorfor valgte du at skifte?

Læser du fuldtid om dagen? Hvor længe har du været i gang?

Anmeld Citér

20. april 2017

Løven149

Undskyld, jeg kan se at du læser deltid. 

Anmeld Citér

20. april 2017

lll

Jeg har været lidt rundt.. 

Hvor jeg først blev uddannet klinik assistent, og året efter tog jeg uddannelsensom kosmetolog på en 1 årig aften uddannelse..

Efter to barsler i rap, var jeg så godt som sikker på at jeg ikke skulle tilbage til noget af det..

Jeg startede derfor selvstændigt, for at have tid og mulighed for at planlægge dagene med ungerne!

Jeg er stadig selvstændig, men læser samtidig en HA (erhvervsøkonomi) på UNI..

Så jeg vil helt sikkert sige, go for it!!

Det er så rart når man kommer videre og igang!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.