Jeg har ikke børn med nogen, men er venner med alle mine ekskærester
Lige da facebook startede slog jeg op med en, og jeg blev faktisk ked af hans familie slettede mig. Brudet havde ikke været hårdt eller ondt, vi var endt som venner der stadig sås, så det gjorde mig ondt at jeg ikke var mere, end en kæreste til ham som de bare kunne slette. Jeg troede helt ærligt at al den ærlighed vi havde delt, og timer sammen betød jeg var lidt mere end bare kæreste til ham.
Min seneste ekses familie er også på facebook, men de er ikke på så tit, så det er ikke sådan så de kan se alt jeg skriver, så tit er de ikke på. Men det rør mig også ganske lidt, jeg skal ikke længere stå til ansvar for dem
Og jeg ses stadig med min eks, faktisk er han min bedste ven stadigvæk.
Og da jeg var sammen med ham havde han også ekskærester på facebook, men klart når han har datet sine bedste venners søstre
Men der var det helt okay at han så sin tidligere svigermor f.eks. og snakkede godt med hende.
Min nuværende kæreste har jeg faktisk ærligt ikke spurgt om han har ekser på facebook. Jeg tvivler på han har det, men vil faktisk ikke vide det. For så tror jeg faktisk jeg vil begynde at ligge mere fokus på den person, og det gider jeg ikke. Så det skal være sådan i fred.
Anmeld
Citér