I bad med børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2017

Lomm

Profilbillede for Lomm
Soonmom skriver:

Jeg synes det er mærkeligt og unødvendigt. 

Jeg er ikke selv vokset op hvor man gjorde sådan og kæresten heller ikke, måske derfor? 

Jeg må bare indrømme at det slet ikke har været i mine tanker og ja det et bare mærkeligt for mig, andre måder kan jeg ikke beskrive det

Det er klart du føler det mærkeligt hvis du aldrig har prøvet. Men hvis du endnu har små børn, synes jeg du skulle overveje at sluge den følelse - for ungerne elsker det, og det er sundt for dem at vokse op med et afslappet forhold til kroppen & nøgenhed.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Går da altid i bad med mine piger det gør far ofte osse og det fortsætter vi da med ind til de selv siger fra min ældste er 3 år og min yngste er 1½ år 

Har da aldrig haft tanken at det var forkert folk er alt for krops forskrækket nu om dage 

Anmeld Citér

15. april 2017

Sujan

Her går både mor og far i bad med ungerne. Piger på 5 og 2.... de synes det er hyggeligt og meget naturligt. Tænker de selv siger fra når det ikke er okay mere... her er det da både for hyggen og nemhedens skyld. Er ikke altid nemt at få et bad når man er alene med dem.

Anmeld Citér

15. april 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her går vi også stadig i bad sammen med ungerne. De er snart 5 og 9 år.

Det er mega hyggeligt og praktisk. Vh Stine 

Anmeld Citér

15. april 2017

lineog4

Vores bad er for lille  ergo er det meget få gange jeg orker at vi er to i badet. Men vi har da gjort det især da vi boede et andet sted, når vi er på ferie osv. 

Men nøgenhed er helt naturligt og de kommer såmænd og taler om dybe ting mens jeg er på toilettet (en smule irriterende) og min datter var helt med på hvad menstruation var da hun fik det og drengene er næsten også eksperter 

Jeg har dog en blufærdig dreng, så ved blufærdigheden ikke kun kommer af måden vi er i familien men også er noget iboende. Tror dog hans blufærdighed er blevet mere "tæmmet" af vi andre ikke er lukkede om vores kroppe og han kan derfor uden problemer deltage i svømning og idræt til trods for han er blufærdig 

Anmeld Citér

15. april 2017

BigHope13

Nu er min søn kun 3,5 år. Men tænker jeg fortsætter med at bade med ham indtil han selv ytre at han ikke vil mere.. lige nu er det hvertfald noget af det mest naturlige at han ser både mor og far nøgne og stiller spørgsmål til de forskellige kroppe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.