Gravid efter GUL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2017

Anonym trådstarter

Louisevilhababy skriver:

Tillykke det ser jo helt fantastisk positiv ud  Jeg er simpelthen nysgerrig: hvorfor får man fjernet æggelederen? Eller forstår jeg udtrykket "GUL" forkert? 

Tak! Håber meget det er en ny graviditet. Jeg fin fjernet højre æggeleder fordi graviditeten havde viklet sig helt ind i den og ødelagt den. De kunne derfor ikke fjerne graviditeten uden også at fjerne æggelederen. Det bør dog ikke have indflydelse på ens chance for at opnå graviditet, da den anden æggeleder blot bliver dobbelt så effektiv (den kan snuppe æg fra begge sider)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2017

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Tillykke 

jeg blev opereret for en gul i nov, 2 uger efter tog jeg en test, da jeg ønskede at se en negativ test inden en positiv. Og den var negativ.

jeg er idag 14 uger henne med en livlig lille bebs..

jeg blev scannet 7+3 for at sikre den sad korrekt

Tak! Nåede du at få mens inden du var gravid igen? Tillykke med baby i maven!!

Anmeld Citér

17. april 2017

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Jeg fik fjernet min æggeleder i august og blev gravid allerede måneden efter 

Nåede du heller ikke at få mens inden du fik en positiv test?

Anmeld Citér

17. april 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Den er da god nok 

Du skal være mor! 

Håber du har ret 

Anmeld Citér

17. april 2017

Louisevilhababy

Anonym skriver:

Tak! Håber meget det er en ny graviditet. Jeg fin fjernet højre æggeleder fordi graviditeten havde viklet sig helt ind i den og ødelagt den. De kunne derfor ikke fjerne graviditeten uden også at fjerne æggelederen. Det bør dog ikke have indflydelse på ens chance for at opnå graviditet, da den anden æggeleder blot bliver dobbelt så effektiv (den kan snuppe æg fra begge sider)

Wuaw det var jeg slet ikke klar over - fantastisk at kroppen indordner sig på den måde 

Anmeld Citér

19. april 2017

HPH

Anonym skriver:

Tak! Nåede du at få mens inden du var gravid igen? Tillykke med baby i maven!!

Jo jeg blodte en del 2 dage efter indgrebet.

og fik efterfølgende 2 mens inden testen igen var positiv.

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg var ved lægen i dag - hun mente at det var højst usandsynligt at det var rester fra GUL, hun var næsten sikker på at det er en ny graviditet. Fik taget blodprøve og skal have taget igen fredag og så ser vi om hcg stiger som det skal. Bliver også indkaldt til scanning om et par uger 

Anmeld Citér

19. april 2017

Lul85

Anonym skriver:

Jeg var ved lægen i dag - hun mente at det var højst usandsynligt at det var rester fra GUL, hun var næsten sikker på at det er en ny graviditet. Fik taget blodprøve og skal have taget igen fredag og så ser vi om hcg stiger som det skal. Bliver også indkaldt til scanning om et par uger 

Hvor er det bare fedt GUL burde hellere ikke være til at spore nu. Kæmpe stort tillykke�� Ser frem til at høre om din scanning 

Anmeld Citér

21. april 2017

Krydserfingre

Anonym skriver:

Nåede du heller ikke at få mens inden du fik en positiv test?

Uha det svært at huske - men tror det ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.