Gravid efter GUL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.898 visninger
18 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg er i tvivl om hvorvidt det er muligt at jeg er gravid. Jeg har taget en test der viser positivt. Jeg blev opereret for knap 5 uger siden for GUL. Jeg fik fjernet højre æggeleder, da graviditeten havde ødelagt den.

Nogen der har erfaringer med hcg-tal efter GUL? Eller erfaring med at blive hurtigt gravid efter GUL? Håber meget det er en ny graviditet. Frygter SA eller GUL igen. (Havde også en SA i november)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

Lul85

Anonym skriver:

Jeg er i tvivl om hvorvidt det er muligt at jeg er gravid. Jeg har taget en test der viser positivt. Jeg blev opereret for knap 5 uger siden for GUL. Jeg fik fjernet højre æggeleder, da graviditeten havde ødelagt den.

Nogen der har erfaringer med hcg-tal efter GUL? Eller erfaring med at blive hurtigt gravid efter GUL? Håber meget det er en ny graviditet. Frygter SA eller GUL igen. (Havde også en SA i november)

Jeg ved desværre ikke hvor længe man kan spore graviditet efter GUL. men jeg vil da synes at 5 uger efter vil være lang tid og din test ser fint positiv ud.

Er selv blevet gravid efter GUL, så det an bestemt godt lade sig gøre

Anmeld Citér

12. april 2017

Lul85

Lul85 skriver:

Jeg ved desværre ikke hvor længe man kan spore graviditet efter GUL. men jeg vil da synes at 5 uger efter vil være lang tid og din test ser fint positiv ud.

Er selv blevet gravid efter GUL, så det an bestemt godt lade sig gøre

Frygt ikke GUL igen. De har fjernet din æggeledder netop for at udgå at det sker igen

Anmeld Citér

13. april 2017

Anonym trådstarter

Lul85 skriver:

Frygt ikke GUL igen. De har fjernet din æggeledder netop for at udgå at det sker igen

Tak fordi du tog dig tid til at svare. Jeg håber meget du har ret. Jeg ringede til gynækologisk afd i dag (det var der jeg var indlagt for 5 uger siden) De sagde at jeg straks skulle tage på skadestuen/FAM hvis jeg fik smerter. Såfremt tests stadig er positiv efter påske skal jeg til læge og have taget blodprøve og sendes til scanning, hvor de kan konstatere hvorvidt der er en ny graviditet og om den sidder hvor den skal. Håber meget på det sidste! Orker ikke hvis det viser sig at der stadig er rest efter den gamle graviditet og jeg igen skal igennem et indgreb ��

Anmeld Citér

16. april 2017

Anonym trådstarter

Synes testen bliver tydligere. Og det er ikke engang på morgenurin men en time efter to store kopper kaffe. Enten er den der eller også er der noget væv der ligger og vokser videre - hvis det overhovedet kan lade sig gøre... Bliver spændende hvad læge og scanning siger... 

Anmeld Citér

16. april 2017

Anonym trådstarter

Her er de tre tests jeg har taget. Øverst er fra onsdag eftermiddag, midterste fra fredag morgen og neders fra søndag formiddag

Anmeld Citér

16. april 2017

Sabone

Anonym skriver:

Her er de tre tests jeg har taget. Øverst er fra onsdag eftermiddag, midterste fra fredag morgen og neders fra søndag formiddag

Den er da god nok 

Du skal være mor! 

Anmeld Citér

16. april 2017

HPH

Tillykke 

jeg blev opereret for en gul i nov, 2 uger efter tog jeg en test, da jeg ønskede at se en negativ test inden en positiv. Og den var negativ.

jeg er idag 14 uger henne med en livlig lille bebs..

jeg blev scannet 7+3 for at sikre den sad korrekt

Anmeld Citér

16. april 2017

Krydserfingre

Jeg fik fjernet min æggeleder i august og blev gravid allerede måneden efter 

Anmeld Citér

17. april 2017

Louisevilhababy

Tillykke det ser jo helt fantastisk positiv ud  Jeg er simpelthen nysgerrig: hvorfor får man fjernet æggelederen? Eller forstår jeg udtrykket "GUL" forkert? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.