Manden er ikke inviteret med!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.607 visninger
16 svar
45 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2017

Anonym trådstarter

hej alle. 

Jeg lavede for lidt tid siden en tråd om min mor, der synes min mand er psykopat. Det har hun jo så fået sine veninder osv til at tro. 

Er så inviteret til en konfirmation, kUN mig og mine piger.

det er en pige, jeg har kendt siden hun var 3 år. Hvad ville i gøre? Hvordan tackler man lige det hele ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

PernilleogLouis

Jeg ville spørge forældrene til pigen om hvad problemet er ? Også ville jeg helt ærligt blive væk hvis ikke de inviterede ham - syns det er virkelig respektløst 

Anmeld Citér

12. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jamen har din mand en relation til pigen? 

Anmeld Citér

12. april 2017

Venter på storken

Jeg havde spurgt ind til om det var en fejl, -velvidende at det ikke var det, men for at understrege at det da er helt utænkeligt at invitere en i et parforhold til sådan et arrangement, uden at invitere den anden.
Hvis det blev bekræftet at det ikke var en fejl ville jeg sige at jeg ikke havde lyst til at deltage i noget, hvor min partner ikke var velkommen.

Selvfølgelig kan det være fint kun at invitere den ene part til tøsehygge / Herrefrokost /strøgtur / fodbold arrangement, som det nu falder naturligt i familien/vennekredsen. Men konfirmation -nej det er altså en ting man kommer til som familie.

Anmeld Citér

12. april 2017

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Jamen har din mand en relation til pigen? 

Ikke rigtig. Han selvfølgelig mødt hende flere gange, men ellers ikke.

Anmeld Citér

12. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Ikke rigtig. Han selvfølgelig mødt hende flere gange, men ellers ikke.

Jeg ville nok ikke gøre andet end at melde om i kan komme.
Hvis du kender forældrene godt, så ville jeg måske bare lige tage fat i dem ved lejlighed og spørge om alt er fint mellem jer. 

Anmeld Citér

12. april 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

hej alle. 

Jeg lavede for lidt tid siden en tråd om min mor, der synes min mand er psykopat. Det har hun jo så fået sine veninder osv til at tro. 

Er så inviteret til en konfirmation, kUN mig og mine piger.

det er en pige, jeg har kendt siden hun var 3 år. Hvad ville i gøre? Hvordan tackler man lige det hele ��

Nu har jeg været sammen med min mand i over 20 år, så jeg ville ganske enkelt svare nej til indbydelsen. Vi er en helhed herhjemme.

Anmeld Citér

12. april 2017

Flomama

kan du udybe lidt?  

Har din mor sagt til din veninde at din mand er psykopat? 

og har du snakket med din veninde om de her problemer? og hvor står hun evt. 

mit svar afhænger lidt af om din veninde og mor er enige, om du har snakket med hende, eller om der er en hade klub mod din mand bag din ryg 

Anmeld Citér

12. april 2017

NupaSofia

Der mangler sammenhæng. Din mor synes at din mand er psykopat og nu inviterer et vennepar af dig ham ikke med til datterens konfirmation. Har de også et problem med ham eller lytter de til din mors rygter? 

Anmeld Citér

12. april 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

kan du udybe lidt?  

Har din mor sagt til din veninde at din mand er psykopat? 

og har du snakket med din veninde om de her problemer? og hvor står hun evt. 

mit svar afhænger lidt af om din veninde og mor er enige, om du har snakket med hende, eller om der er en hade klub mod din mand bag din ryg 

Min mor er speciel.  Der er noget galt med alt og alle.  Det er hendes venindes datters komformqtion.

min mand og hende havde en kontrovers om, hun blandede sig i opdragelsen af vores børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.