Så ligger jeg her på sofaen for anden aften i træk.
Min vidunderlige kæreste er inde i en periode, hvor han snorker meget. Jeg sover altid let, så jeg kan ikke sove for det snorkeri. Men jeg er træt af at altid have dårlig søvn.
Heldigvis (eller hvad man skal sige, men nu lige i forhold til dette problem) har vi delebørn, dvs. Jeg kan sove med ørepropper når børnene er hos deres far. Men de er her halvdelen af tiden, og det betyder at de dage jeg har brug for mest energi får jeg faktisk dårligst søvn.
Jeg kan ikke sove med ørepropper når børnene er hjemme, for min kæreste har større hørenedsættelse på begge ører og kan ikke høre dem om natten.
Så.. lige nu ser jeg ingen anden løsning end søvnskilsmisse, når børnene er hjemme. Ser i anden løsning? Problemet er bare man sover dårligt på vores smalle sofa. Han tog den hjertens gerne for mig, men han skal op på arbejde, Jeg skal studere hjemme, så jeg synes det er mest fair han får sengen.
Kan i se en gylden løsning jeg har overset? Hilsen en træt mor som savner at sove ved siden af sin kæreste 
Anmeld
Citér