Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2017

Tanja.mp

AogA skriver:

Nej det kunne du jo ikke vide 

Krydser fingre for at du går i fødsel af det  Er selv i 31 uge, og regner også med at få hindeløsning denne gang hvis jeg ikke går i fødsel før termin 

Tusinde tak. 

Og held og lykke med graviditeten ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2017

BigHope13

Her virkede det desværre ikke, fik lavet hindeløsning da jeg var til overbårenheds undersøgelse 40+6 . Det gav lidt tegnblødning og en murren i underlivet. Men det havde desværre ingen effekt og blev sat igangværende 41+3.

Min søster har lige født for 6 uger siden og der skulle hun hjælpes igang omkring termin da hun er ret overvægtig og hun fik hindeløsning hver anden dag fra omkring termin indtil hun blev sat igangværende 41+0 hun havde en masse murren og små veer også uden effekt.

Anmeld Citér

10. april 2017

Miti's mama

Tanja.mp skriver:

Under alle omstændigheder skal jeg sættes igang i uge 40+0. Håber dog før, da det er knægtens fødselsdag  Ikke lige den dag jeg vil sættes igang.��

Men hvis det nu kunne ske før, så vil der være helt perfekt ��

Men vildt det ikke rigtig har virket på dig. Det skulle virke bedre på fleregangsfødende siges der 

Ja det var også det min jordemoder sagde  Men nogle gange vil de bare ikke ud - hun kom også først 5 timer inden jeg blev sat i gang... så hun skulle trues ud 

Anmeld Citér

11. april 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Tanja.mp skriver:

Spørgsmål til de af jer, som har fået lavet hindeløsning. Hvor lang tid efter lå i med jeres lille vidunder i armene ? Og er der nogen, hvor det ikke hjalp ?

Jeg skal have lavet hindeløsning om 14 dage, (når jeg er 39+3) hvis det kan lade sig gøre og bliver lidt nysgerrig på, hvor mange det har hjulpet på og hvor hurtigt det gik og om nogen har oplevet, at det slet ikke har fungeret.

Uddyb gerne med en kommentar 

Hos mig hjalp det. Fik det med den første og efter 2 dage var han ude.. Fik det igen med nr. 3, og hun kom samme aften. Det var ikke nødvendigt med nr. 2, da han er født i uge 37+3 

Anmeld Citér

11. april 2017

Goggelogge

Tanja.mp skriver:

Spørgsmål til de af jer, som har fået lavet hindeløsning. Hvor lang tid efter lå i med jeres lille vidunder i armene ? Og er der nogen, hvor det ikke hjalp ?

Jeg skal have lavet hindeløsning om 14 dage, (når jeg er 39+3) hvis det kan lade sig gøre og bliver lidt nysgerrig på, hvor mange det har hjulpet på og hvor hurtigt det gik og om nogen har oplevet, at det slet ikke har fungeret.

Her virkede det også.. fik det torsdag eftermiddag og hun var ude fredag aften

Anmeld Citér

11. april 2017

Baby2017

Tanja.mp skriver:

Jeg har svaret nej. Fik en hindeløsning da jeg var 39+1 og fik først veer en uge efter. 

Her gav det kun lidt plukveer og tegnblødning. 

Men der er en del der har gavn af det og tror at hvis kroppen er klar kan det helt sikkert sætte det igang

Her valgte jeg på terminsdato at få zoneterapi og 8 timer senere fik jeg veer og fødte vores lille pige en dag over termin

Om det var det der gjorde det er ikke til at vide

Anmeld Citér

12. april 2017

Tanja.mp

Miti's mama skriver:

Ja det var også det min jordemoder sagde  Men nogle gange vil de bare ikke ud - hun kom også først 5 timer inden jeg blev sat i gang... så hun skulle trues ud 

Haha vildt. Det har jeg hørt mange har oplevet, at deres lille bebs er kommet ud lige inden igangsættelse ����

Men bare de kommer ud ��

Anmeld Citér

12. april 2017

Tanja.mp

Mom skriver:

Hos mig hjalp det. Fik det med den første og efter 2 dage var han ude.. Fik det igen med nr. 3, og hun kom samme aften. Det var ikke nødvendigt med nr. 2, da han er født i uge 37+3 

Dejligt med alle de positive svar. Håber jeg er lige så heldig som mange af jer ��

Anmeld Citér

12. april 2017

Tanja.mp

Goggelogge skriver:

Her virkede det også.. fik det torsdag eftermiddag og hun var ude fredag aften

Amen altså. Bliver helt spændt nu. ���� Vil jo helst gerne undgå, at blive sat igang ��

Anmeld Citér

12. april 2017

Tanja.mp

Baby2017 skriver:

Jeg har svaret nej. Fik en hindeløsning da jeg var 39+1 og fik først veer en uge efter. 

Her gav det kun lidt plukveer og tegnblødning. 

Men der er en del der har gavn af det og tror at hvis kroppen er klar kan det helt sikkert sætte det igang

Her valgte jeg på terminsdato at få zoneterapi og 8 timer senere fik jeg veer og fødte vores lille pige en dag over termin

Om det var det der gjorde det er ikke til at vide

Altså jeg er begyndt at få modningsplukveer/veer, så håber det er et godt tegn ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.