Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Virkede hindeløsning ved jer ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.788 visninger
25 svar
3 synes godt om
10. april 2017

Tanja.mp

Spørgsmål til de af jer, som har fået lavet hindeløsning. Hvor lang tid efter lå i med jeres lille vidunder i armene ? Og er der nogen, hvor det ikke hjalp ?

Jeg skal have lavet hindeløsning om 14 dage, (når jeg er 39+3) hvis det kan lade sig gøre og bliver lidt nysgerrig på, hvor mange det har hjulpet på og hvor hurtigt det gik og om nogen har oplevet, at det slet ikke har fungeret.

Uddyb gerne med en kommentar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2017

AogA

Har stemt at det virkede for mig  Fik lavet hindeløsning af jordemoder omkring kl. 10 mandag, og han var ude 15.02 tirsdag 

Anmeld Citér

10. april 2017

Tanja.mp

AogA skriver:

Har stemt at det virkede for mig  Fik lavet hindeløsning af jordemoder omkring kl. 10 mandag, og han var ude 15.02 tirsdag 

Er du første gangs eller fleregang fødende ?

Og stort tillykke, hvis det er nu her du lige har fået 

Anmeld Citér

10. april 2017

AogA

Tanja.mp skriver:

Er du første gangs eller fleregang fødende ?

Og stort tillykke, hvis det er nu her du lige har fået 

Det var i min anden graviditet  Og tak  Selvom han godt nok er 2 år nu 

Håber det virker for dig 

Anmeld Citér

10. april 2017

Tanja.mp

AogA skriver:

Det var i min anden graviditet  Og tak  Selvom han godt nok er 2 år nu 

Håber det virker for dig 

Årh. Var ikke nemt at vide  Årh, har de sidste mange måneder haft en fornemmelse af, at jeg føder D. 25, så chancen er der så, med en hindeløsning D. 24, hvis det kan lykkedes vel at mærke 

Anmeld Citér

10. april 2017

CC79

Jeg fik med mit fjerde barn lavet hindeløsning 4 dage før terminsdagen og det gjorde ik noget umiddelbart. 2 dage efter gik min slimprop og fik tegnblødning og på terminsdagen fik jeg veer og vandet gik.og han var født 20 min før terminsdagen var gået. Men om det var sket aligevel er jo ik til at sige. Men det har måske prikket lidt til processen trods alt.

Anmeld Citér

10. april 2017

Miti's mama

Fik en med min første og hun blev født en uge efter. Med den anden fik jeg hindeløsning 39+0, 40+0 og 41+3, hun er født 42+0 så det hjalp ikke en bjælde - men man gør da forsøget 

Anmeld Citér

10. april 2017

Tanja.mp

CC79 skriver:

Jeg fik med mit fjerde barn lavet hindeløsning 4 dage før terminsdagen og det gjorde ik noget umiddelbart. 2 dage efter gik min slimprop og fik tegnblødning og på terminsdagen fik jeg veer og vandet gik.og han var født 20 min før terminsdagen var gået. Men om det var sket aligevel er jo ik til at sige. Men det har måske prikket lidt til processen trods alt.

Ja, det jo ikke til at vide så

Men tænker jeg lader som om det er pga. det, så jeg har lidt positivt, at gå efter 

Anmeld Citér

10. april 2017

AogA

Tanja.mp skriver:

Årh. Var ikke nemt at vide  Årh, har de sidste mange måneder haft en fornemmelse af, at jeg føder D. 25, så chancen er der så, med en hindeløsning D. 24, hvis det kan lykkedes vel at mærke 

Nej det kunne du jo ikke vide 

Krydser fingre for at du går i fødsel af det  Er selv i 31 uge, og regner også med at få hindeløsning denne gang hvis jeg ikke går i fødsel før termin 

Anmeld Citér

10. april 2017

Tanja.mp

Miti's mama skriver:

Fik en med min første og hun blev født en uge efter. Med den anden fik jeg hindeløsning 39+0, 40+0 og 41+3, hun er født 42+0 så det hjalp ikke en bjælde - men man gør da forsøget 

Under alle omstændigheder skal jeg sættes igang i uge 40+0. Håber dog før, da det er knægtens fødselsdag  Ikke lige den dag jeg vil sættes igang.��

Men hvis det nu kunne ske før, så vil der være helt perfekt ��

Men vildt det ikke rigtig har virket på dig. Det skulle virke bedre på fleregangsfødende siges der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.