babys tøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

SaNiNa

memuffin skriver:

ja det er sjovt at bukserne altid bliver for små først... jeg køber som regl sæt og så når han vokser ud af bukserne køber jeg cowboybukser så holder det lidt længere

Et enkelt råd: køb mange bodystockinger da man hurtigt får brugt dem op

Ja det er underligt, men der er godt nok osse forskel på str. H & M vokser han så hurtig ud af så det køber jeg ikke mere.

ja og bodyer kan du ikke få nok af laura, der kan godt gå nogle stykker om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

DortheSimonsen

LauraLW skriver:

Altså, VED godt at det er forskelligt fra barn til barn. - Men er der nogen der kan fortælle mig ca hvor gamle de er når de bruger 56 (hvis vi går udfra de starter med 50), 62 og 68? - Er der sådan en ca. regel?

Laura

Hejsa.

Jeg vil råde dig til ikke at shoppe-amok med de små størrelser.
Victor voksede ud af str. 56, allerede da han var en måned gammel.
Så vi er oppe i str. 62.

Så hellere købe en MASSE lækkert tøj, som han/hun kan bruge senere  

Anmeld

7. oktober 2009

Nemesis

Rigtig forskelligt er det :-)

min den store brugte str. 48 den første måned, 50 den næste som 56 først som 3 mdr.

Den lille startede i str. 46, og kom først i str 62 som 4½ md...

Så køb lidt og se hvor stor din baby bliver og først derefter shop.

Nu er det 3 gang for mig..og jeg tror helt ærligt ikke jeg får en der er større end str. 50..så det er mit udgangspunkt denne gang.

:-) Sisse

Anmeld

7. oktober 2009

malou

Jeg brugte altså 50-56 længe til victor... eller joha´s str.60. Han var 55 cm da han blev født men alligevel fik vi rigtig god glæde af de små str. Jeg havde selv den opfattelse at jeg kun skulle have lidt af det små.. men jeg var nu alligevel glad for jeg havde "hamstret" meget fra den baby butik jeg arb. i... derimod sprang vi næsten str. 74 over. Det var hurtig overstået og nu bruger vi 86 selvom han kun bliver 11 md her d.13 (moar´s store dreng)

knus malou

Anmeld

7. oktober 2009

Hjaltesmor

min dreng vejede 3386 ved fødslen. Nu er han 1 mnd og vejer 5300 og er lige ved at vokse ud af str. 50. Heldragter med fødder er han vokset ud af, men bukser og bodyer holder stadigt.

Jeg har brugt ca 2 bodyer om dagen og 1 par bukser eller 1 dragt. Derudover har han indimellem haft en tynd bluse på, når vi har været udendørs. Det har altså ikke været nødvendigt med ret meget tøj i str. 50. Faktisk har vi kun skiftet, når mine bryster har lækket på ham

Nu er han begyndt at gylpe, så nu er det blevet nødvendigt med lidt oftere skift, så jeg tror, vi skal have lidt ekstra i str 56

Anmeld

7. oktober 2009

LauraLW

Åh gud, hehe, det er da heller ikke til at finde ud af.

- Nu fandt jeg lige bunken frem, og jeg har i str 50: 2 stk kortærmet body, 2 stk sparkedragt m lange ærmer og 1 stk sparkedragt u. ærmer...  Måske er det det ok til en start... + et par ekstra bodyer...?

Laura - som først skal føde til marts, men er gået lidt i redebygger-mode :-)

Anmeld

7. oktober 2009

mor_sabina

LauraLW skriver:

Ok, tak :-)

Er bare lidt i tvivl om hvor meget man skal "skaffe" af de små størrelser.... har heldigvis nogle måneder at gruble over det endnu...

Jeg havde ikke noget i 50 og heldigt nok da han var 4330 og 54 lang
Men name its 56 er rimelig stort i størrelsen så det kunne han faktisk være i længe. Det er meget forskelligt fra mærke til mærke så der er ikke andet for end at måle sig til det. Men en 5-10 sæt i 56 burde række og måske lidt ekstra bodyer alt afhængig af hvor meget du vasker
Held og lykke

Anmeld

8. oktober 2009

LauraLW

mor_sabina skriver:

Jeg havde ikke noget i 50 og heldigt nok da han var 4330 og 54 lang
Men name its 56 er rimelig stort i størrelsen så det kunne han faktisk være i længe. Det er meget forskelligt fra mærke til mærke så der er ikke andet for end at måle sig til det. Men en 5-10 sæt i 56 burde række og måske lidt ekstra bodyer alt afhængig af hvor meget du vasker
Held og lykke

hehe, det var da også en dejlig basse så :-)

Tror jeg lader str 50 være, indtil jeg ved om jeg får brug for det, og så må jeg hygge mig med at finde lidt i de andre str. - Nu er det jo ikke fordi jeg er på jagt efter noget, men nogle gange falder man jo over lidt. :-)

Anmeld

8. oktober 2009

mor_sabina

LauraLW skriver:

hehe, det var da også en dejlig basse så :-)

Tror jeg lader str 50 være, indtil jeg ved om jeg får brug for det, og så må jeg hygge mig med at finde lidt i de andre str. - Nu er det jo ikke fordi jeg er på jagt efter noget, men nogle gange falder man jo over lidt. :-)

Ja og det er svært at lade være ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.