babys tøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

LauraLW

Altså, VED godt at det er forskelligt fra barn til barn. - Men er der nogen der kan fortælle mig ca hvor gamle de er når de bruger 56 (hvis vi går udfra de starter med 50), 62 og 68? - Er der sådan en ca. regel?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Misjelle

LauraLW skriver:

Altså, VED godt at det er forskelligt fra barn til barn. - Men er der nogen der kan fortælle mig ca hvor gamle de er når de bruger 56 (hvis vi går udfra de starter med 50), 62 og 68? - Er der sådan en ca. regel?

Laura

56 = 1 måned, 62 = 3 mdr., 68 =6 mdr., 74 = 9 mdr., 80 = 1 år

Det er sådan ca., men som du selv siger kan det falde meget forskelligt ud .

Anmeld

7. oktober 2009

Pige2009

Laura

Det er meget forskelligt fra butik til butik og fra mærke til mærke. F.eks. starter Kvicklys tøj i str. 56 og er fra 0-1 måned. Andre mærker er str. 56 nr. 2 i rækken efter str. 50. og fra 2-4 mdr. De ting jeg har i str. 56 er meget forskellige i størrelsen synes jeg, så det kan man ikke altid regne med. Det er bare med at prøve sig lidt frem og sammenligne.

Knus Linda 39+4

Anmeld

7. oktober 2009

LauraLW

Ok, tak :-)

Er bare lidt i tvivl om hvor meget man skal "skaffe" af de små størrelser.... har heldigvis nogle måneder at gruble over det endnu...

Anmeld

7. oktober 2009

memuffin

LauraLW skriver:

Ok, tak :-)

Er bare lidt i tvivl om hvor meget man skal "skaffe" af de små størrelser.... har heldigvis nogle måneder at gruble over det endnu...

da jeg var gravid med den første rådede min mor mig til at anskaffe lidt tøj i str 50 og 56 og mere i str 62 da de lynhurtigt vokser ud af 50 og 56 og kan passe 62 i længere tid.... det kom  til at holde stik...
Til min nr 2´startede jeg med 62 men han vejede også næsten 5 kg da han blev født

Anmeld

7. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Nikoline kunne med nød og næppe være i en 50 den første uge... så var det 56 og hurtigt 62 :=) Nu her som 10 mdr. bruger hun minimum 80 og gerne 86 i meget :0)

Anmeld

7. oktober 2009

SaNiNa

memuffin skriver:

da jeg var gravid med den første rådede min mor mig til at anskaffe lidt tøj i str 50 og 56 og mere i str 62 da de lynhurtigt vokser ud af 50 og 56 og kan passe 62 i længere tid.... det kom  til at holde stik...
Til min nr 2´startede jeg med 62 men han vejede også næsten 5 kg da han blev født

Nicklas har kunne passe str 50  trøjer til han var en 2½-3 måneder men buskerne voksede han rigtig hurtig ud af. 56 blev lagt væk samtidig med trøjerne i str 50.

Men syntes da du skal købe en lille smule i str 50 og hvis den lille så er for stor er der jo ikke ret meget, men samtidig er det rart hvis nu 56 er alt for stort.

jeg selv brugte str 44 og min mand str 62 så han blev en mellem ting af os begge to

Anmeld

7. oktober 2009

LauraLW

ka-ri-na skriver:

Nikoline kunne med nød og næppe være i en 50 den første uge... så var det 56 og hurtigt 62 :=) Nu her som 10 mdr. bruger hun minimum 80 og gerne 86 i meget :0)

Ok, hehe. Ja kan godt se at det er meget individuelt, og det vidste jeg jo godt, men nok smartest at springe de helt små str over som det første når jeg får akut shoppe trang :-)

Anmeld

7. oktober 2009

memuffin

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas har kunne passe str 50  trøjer til han var en 2½-3 måneder men buskerne voksede han rigtig hurtig ud af. 56 blev lagt væk samtidig med trøjerne i str 50.

Men syntes da du skal købe en lille smule i str 50 og hvis den lille så er for stor er der jo ikke ret meget, men samtidig er det rart hvis nu 56 er alt for stort.

jeg selv brugte str 44 og min mand str 62 så han blev en mellem ting af os begge to

ja det er sjovt at bukserne altid bliver for små først... jeg køber som regl sæt og så når han vokser ud af bukserne køber jeg cowboybukser så holder det lidt længere

Et enkelt råd: køb mange bodystockinger da man hurtigt får brugt dem op

Anmeld

7. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

LauraLW skriver:

Ok, hehe. Ja kan godt se at det er meget individuelt, og det vidste jeg jo godt, men nok smartest at springe de helt små str over som det første når jeg får akut shoppe trang :-)

ja bare der lige er lidt... en 4 hel dragter og lidt bodyer osv... ellers anbefaler jeg str. 62.... og hvis du så ender med at få en lille spirevip :0) så kan i jo shoppe lidt ekstra eller meddele familie og venner at tøjet skal være småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.