Jeg har ramt bunden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

desværre ja, og det smerter mig  min søn hr infantil autisme, ADHD og er mental retaderet  han er en helt fantastisk dreng, men to af diagnoserne er nye, så har har gået i forkert skole (som vi altid har sagt) han hr været i stor mistrivsel fordi hans autisme IKKE har været taget hensyn til. 

Men systemet er EN stor kamp, og det har det været i 10 år nu. Jeg kn ikke mere.. det er en daglig kamp med dem, de lover guld og grønne skove og der sker ikke en skid! Min søn har brug for psykolog, hvilken kommunen har VIDST i tre ÅR, intet sker.. 

jeg magter ikke flere kampe så har nu sat en advokat på, jeg kan ikke magte flere paragraffer, regler og love samtidig mes vi kæmper en kamp her hjemme om at få det til at fungere. Min søn trives godt her hjemme, hvilken familie konsulent bekræfter! Jeg sover ikke mere end 4-5 timer i døgnet og mangler simpelthen timer i døgnet til at ku nå det hele. Vi hr i gennemsnit 2-4 møder OM ugen, med skole, Ppr, børnepsyk, osv. Jeg har hjertebanken, jeg ryster, og mit hoved er fyldt op med bekymringer for min lille dreng, jeg kan ikke huske en skid mere. Altså jeg er virkelig hårdt presset.. men hva kan jeg gøre for os at hjælpe mig selv??? 

Jeg vil bare fortælle dig at du ikke er alene. Jeg har en søn, der er ødelagt af farens manipulation, svigt og vold. Nu er min søn stukket af hjemmefra fordi han er kommet i kløerne på hans far. Jeg har ingen kontakt haft med min søn i et halvt år. Statsforvaltningen havde ellers bestemt at de ikke må have kontakt far og søn. Der er ingen hjælp at få nu. Jeg får hjertebanken hver gang der kommer besked fra e-boks, ryster og må have støtte fra veninder for at turde åbne posten. Faren har lavet mange falske indberetninger mod mig, og der er ingen der prøver at stoppe ham. Jeg må gang på gang forsvare mig, selvom jeg lever lige ud af landevejen.

Jeg har været ved psykolog mange gange. Hver gang jeg er lige ved at komme ovenpå, starter min eks et nyt angreb. Det har han lige gjort igen, så jeg er startet i terapi igen. Jeg ved ikke hvor længe jeg kan blive ved. Hver dag går med ren overlevelse. Jeg ville så gerne have lov til at leve.

Jeg ønsker det bedste for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.