desværre ja, og det smerter mig 
min søn hr infantil autisme, ADHD og er mental retaderet
han er en helt fantastisk dreng, men to af diagnoserne er nye, så har har gået i forkert skole (som vi altid har sagt) han hr været i stor mistrivsel fordi hans autisme IKKE har været taget hensyn til.
Men systemet er EN stor kamp, og det har det været i 10 år nu. Jeg kn ikke mere.. det er en daglig kamp med dem, de lover guld og grønne skove og der sker ikke en skid! Min søn har brug for psykolog, hvilken kommunen har VIDST i tre ÅR, intet sker..
jeg magter ikke flere kampe så har nu sat en advokat på, jeg kan ikke magte flere paragraffer, regler og love samtidig mes vi kæmper en kamp her hjemme om at få det til at fungere. Min søn trives godt her hjemme, hvilken familie konsulent bekræfter! Jeg sover ikke mere end 4-5 timer i døgnet og mangler simpelthen timer i døgnet til at ku nå det hele. Vi hr i gennemsnit 2-4 møder OM ugen, med skole, Ppr, børnepsyk, osv. Jeg har hjertebanken, jeg ryster, og mit hoved er fyldt op med bekymringer for min lille dreng, jeg kan ikke huske en skid mere. Altså jeg er virkelig hårdt presset.. men hva kan jeg gøre for os at hjælpe mig selv??? 

Anmeld
Citér