Soonmom skriver:
Men jeg forstår ikke rigtigt at I ikke har reageret noget før, hvis I ikke tror han har fået den, det er jo 1,5 år siden han brugte have haft den
Har du læst startindlægget? Som jeg skrev fik vi for et lille års tid siden brev fra SSI om at han ikke var vaccineret. Inden da har vi jo antager han selvfølgelig var, da han har læge hos mor og hub plejer tage ham til undersøgelser.
Siden vi fik brevet har vi så jævnligt haft kontakt til mor for at få styr på den vaccine, og enten har hun sagt ja Ja, Jeg skal nok gøre det på et tidspunkt, eller også svarer hun ikke, når vi spørger. Vi er ikke sikker på han har fået den endnu, da han ikke selv kan huske at være blevet stukket.
Så jo: vi HAR reageret, og nej vi har ikke vidst det i 1.5 år. Og med alt det andet der er foregået med en mor der har været i kommunens søgelys, er blevet undersøgt for sine forældrekompetencer og massiv samværschikane fra hendes side med adskillige møder i SF til følge, så har vi indtil videre ikke gået videre end det vi hidtil har gjort, men det ønsker vi så nu.
Så det handler bestemt ikke om, at vi ikke har forsøgt at drage omsorg selv, eller ikke har taget ansvar, vi har brugt meget energi på den slags de sidste 1.5 år. Og det stod ikke i startindlægget nej, for det var jo ikke det jeg bad om råd til, men her et så en dybere forklaring 
Generelt spm ud i tråden: Kan man mon få lov at få ham vaccineret hos vores læge (ds han jo bor i den anden ende af landet), eller skal det være hos den læge han et registreret hos? Altså hvis mor sagde god for det vel at mærke 
Anmeld
Citér