Kan ikke huske min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2017

Flomama

MKBP skriver:

Har du børn ? Spørg fordi jeg selv vågner ved den mindste lyd og er parat til at handle, hvis de skulle ha' kastet op, skal hjælpes på toilet osv... Det må da være svært, hvis du skal bruge flere minutter på at blive klar ! 

//Mette

Ja jeg har et barn på 4,5 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg synes nu bare, det lyder som om ,du ikke er rigtig vågen,så ville ikke være bekrymret.

Anmeld Citér

4. april 2017

AnoMom

Forstår godt det er ubehageligt. Men ville ikke være bekymret. Tror bare du lige skal vågne rigtig. 

Anmeld Citér

5. april 2017

Jullesnulle

Der er forskel på om man er forvirret over hvor man er når man vågner - fordi man stadigvæk tænker man er på en strand eller noget ... og så det du beskriver med ikke at kunne genkende ansigtet i minutter. 

Det er måske ikke noget ... men tal med lægen.

Anmeld Citér

5. april 2017

Jullesnulle

Flomama skriver:

Sådan er det for mig  

hvis jeg bliver vægget går der minimum 5 min før jeg fatter hvor jeg er og hvem jeg er sammen med  

Så hvis du bliver vækket af dit barn kan du ikke huske at det er din datter/søn ..?

Anmeld Citér

5. april 2017

A-1995

JEg oplever indimellem at jeg vågner midt om natten og ikke aner hvor jeg er eller hvem der ligger ved siden af.. jeg går total forvirret rundt i rummet og prøver at finde ud af hvad der foregår indtil jeg nogen minutter senere kommer i tabel om at jeg jo er herhjemme ����

ved ikke om det er normalt men det sker nok et par gange om måneden for mig..

Anmeld Citér

5. april 2017

Flomama

Jullesnulle skriver:

Så hvis du bliver vækket af dit barn kan du ikke huske at det er din datter/søn ..?

Ikke lige til at starte på 

Anmeld Citér

5. april 2017

Jullesnulle

Flomama skriver:

Ikke lige til at starte på 

Wow det er da lidt scary. Hvem tænker du at det er..?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.