Kan ikke huske min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
17 svar
9 synes godt om
4. april 2017

Anonym trådstarter

Ja syntes det er lidt pinlig. Men er det normalt? 

Er det normalt at når ens mand vækker en midt om natten (det sker nogen gange, da han tit er sent oppe), og så ikke kan huske ham.

Sidst det skete, sad han på kanten af sengen og ruskede lidt i mig, fordi han ville spørger mig om noget. Så vågnede jeg op og kiggede på ham. Og han ventede på svar. Og jeg kunne ikke huske hvem han var. Han vidste at han ikke var en fremmed, så jeg var ikke bange. Men det var virkelig ubehagelig. Der gik 30 sek-1 minut, før jeg kom i tanke om hvem han var. 

Det er sket et par gange. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

B&J

Det lyder meget uhyggeligt syntes jeg, jeg vil gå til lægen og få det undersøgt.

altså jeg er dårlig til at huske navne og hvad ting hedder ikke min familie også glemmer jeg tit nogle ting men har også besvimet rigtig mange gange og det skylles alt det jeg ikke kan 

Anmeld Citér

4. april 2017

Jullesnulle

Nej på ingen måde. Jeg ville tale med en læge.

håber det ikke er noget alvorligt

Anmeld Citér

4. april 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg har personligt ikke lige selv prøvet det, men kan det måske ikke bare være fordi at du ikke er ordentligt vågen endnu på det tidspunkt? Hvis jeg selv har været lige midt i en drøm, kan jeg selv godt blive lidt rundt på gulvet lige når jeg vågner.

Anmeld Citér

4. april 2017

Bananaalice

En ting er at man måske i højst 10 sekunder er forvirret over at man ikke er i Disneyland når nu det var det man drømte, og at det ikke er mickey mouse ved siden af men sin kæreste, man er jo vel groggy og træt. Men du siger 30sekunder til 1 minut?? Det er sgu lidt uhyggeligt.. Enten overdriver du eller også burde du virkelig tage til læge. Hvad siger din mand til det?

Anmeld Citér

4. april 2017

Mortilah

Pyha.. det lyder ikke rart. Jeg kan godt være lidt forvirret når vi skifter mellem vores lejligheder/huse. Men har aldrig prøvet følelsen af ikke at vide hvem der ligger ved siden af mig eller lign.. ville gå en tur til lægen og finde ud af om alt er ok eller om du måske bare sover på en specielt tung måde (ingen anelse) eller hvad det skyldes:-) 

Anmeld Citér

4. april 2017

Flomama

Sådan er det for mig  

hvis jeg bliver vægget går der minimum 5 min før jeg fatter hvor jeg er og hvem jeg er sammen med  

Anmeld Citér

4. april 2017

NupaSofia

Har du været i behandling med elektro chok? Eller er du meget stresset? 

Hmm... Eller på sovepiller? 

Anmeld Citér

4. april 2017

tossen93

Jeg har ofte episoder af "søvn paralyse" og "false awakenings" her efter kan jeg godt være meget forvirret og til tider skulle bruge tid før jeg kan orientere mig om noget....her er det fordi min hjerne skal bruge den tid på at finde ud af om jeg sover eller rent faktisk er vågen denne gang.....jeg tænker at din hjerne bare har brug for det længere til at orientere sig når du bliver vækket brat.

Anmeld Citér

4. april 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Flomama skriver:

Sådan er det for mig  

hvis jeg bliver vægget går der minimum 5 min før jeg fatter hvor jeg er og hvem jeg er sammen med  

Har du børn ? Spørg fordi jeg selv vågner ved den mindste lyd og er parat til at handle, hvis de skulle ha' kastet op, skal hjælpes på toilet osv... Det må da være svært, hvis du skal bruge flere minutter på at blive klar ! 

//Mette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.