projektet er skudt igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

Han har allerede kommenteret hvor flot den er (og havde gemt noget grøn mmf, så han selv kunne se hvor galt det kunne gå)
Der er ikke noget i den dovenskaben længe leve.. men bagte en omgang citronmuffins også, i tilfælde af at det skulle gå helt galt... tror eksamenskagen bliver en firkantet chokoladekage med hindbærmousse og måske tobleronecreme.. tror du det bliver for sødt?

aner det ikke, jeg skal selv prøve samme kombination til en 65 års fødselsdag her på lørdag hehe... så det finder du ud af derefter... bortset fra at det bliver andre folks mening, og ikke min...

næh vent, tobleronen er først i næste weekend igen, lørdag er det med skilpadder og hindbærmousse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

aner det ikke, jeg skal selv prøve samme kombination til en 65 års fødselsdag her på lørdag hehe... så det finder du ud af derefter... bortset fra at det bliver andre folks mening, og ikke min...

næh vent, tobleronen er først i næste weekend igen, lørdag er det med skilpadder og hindbærmousse.

overvejer om jeg skal erstatte noget af væden i kagen med citronsaft - så bliver det i hvert fald ikke så sødt.. og hindbærene skulle jo også gerne give lidt syre

måske så en nutella smørcreme... ja..jeg finder nok ud af det

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

grinbidderen skriver:

Godt gået selvom det ik var som du ville i starten, men den er sgu da blevet vild flot nu den er færdig.. så ros til dig..

tusind tak

Anmeld

7. oktober 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

overvejer om jeg skal erstatte noget af væden i kagen med citronsaft - så bliver det i hvert fald ikke så sødt.. og hindbærene skulle jo også gerne give lidt syre

måske så en nutella smørcreme... ja..jeg finder nok ud af det

nutella smørcremen bliver nok meget sød....

Hvad med en almindelig smørcreme med noget appelsin i???

Jeg bruger bare chokoladesmørcremen...

Anmeld

7. oktober 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

Han har allerede kommenteret hvor flot den er (og havde gemt noget grøn mmf, så han selv kunne se hvor galt det kunne gå)
Der er ikke noget i den dovenskaben længe leve.. men bagte en omgang citronmuffins også, i tilfælde af at det skulle gå helt galt... tror eksamenskagen bliver en firkantet chokoladekage med hindbærmousse og måske tobleronecreme.. tror du det bliver for sødt?

Det var hvad jeg lavede min kage med også med kakaosmørcream og den smagte fint .
Hindbæren skal nok markere sin ret

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

nutella smørcremen bliver nok meget sød....

Hvad med en almindelig smørcreme med noget appelsin i???

Jeg bruger bare chokoladesmørcremen...

tjo..det kunne man overveje

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Lærke90 skriver:

Det var hvad jeg lavede min kage med også med kakaosmørcream og den smagte fint .
Hindbæren skal nok markere sin ret

det lyder godt... så tror jeg godt jeg tør kaste mig ud i det

Anmeld

7. oktober 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

det lyder godt... så tror jeg godt jeg tør kaste mig ud i det

Det tror jeg i hvert fald roligt du kan gøre ..
Glæder mig til at se resultatet

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

hold kæft hvor er jeg stolt!
Nu forstår jeg hvorfor de siger det godt kan gøre ondt når man er jomfru
Teksten på kagen blev lidt anderledes end planlagt, men den viser tydeligt min mentale tilstand, lige nu

TADAAAAAA:

Hehe gad vide om det lykkedes

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

suanne85 skriver:

Hehe gad vide om det lykkedes

så så så hæhæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.