Jeg må ikke bestemme over mit eget barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Bananaalice

Sig fra NU! Dit barn har kun 1 liv, og en barndom, og den skal sgu ikke være tilrettelagt af at mor intet må være med til, hvis det er sådan du har det. Jeg synes du skal være ærlig over for din mand, hold på hvad du føler hele tiden uden at bebrejde. Hvis han ikke kan se du er ked af det, så skal han vidst have afleveret sit uddannelsesbevis tilbage..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Muhmi

Min mand er uddannet pædagogisk psykolog og mener derfor at han ved bedst og dermed har det sidste ord i forhold til vores datter, da jeg er yngre og ikke uddannet med noget omkring børn.

Oftest giver jeg efter og lader ham bestemme trods jeg er uenig. 

Dog er jeg denne gang virkelig træt, min mor som sjældent har mulighed for at se min datters da min mand helst ikke ser hun bliver passet elle at hun skal besøge nogle i hverdagen, har spurgt om hun ikke må passe min datter 2 dage i hendes sommerferie, altså bare 9-15. Det vil min mand ikke acceptere da han selv skal holde 15 dages ferie med hende og ikke mener hun skal være mere væk fra vuggestuen. 

Ville i kunne leve med at jeres mand tog ALLE beslutninger omkring jeres fælles barn og altid skal have det sidste ord? 

Kort og godt. Nej.

Du skal absolut ikke finde dig i at blive nedgjort som forældre på den måde. Jeres barn, jeres regler. Ikke jeres barn, hans regler fordi han er uddannet pædagogisk psykolog.

Han burde jo så også, som pædagogisk psykolog, vide, at et socialt netværk er vigtigt også for børn, derfor skal mormor jo have lov at komme på banen..