Anonym skriver:
Det er netop kun når vi har sex han siger han elsker mig og det knuser mig at jeg kun betyder noget for ham når jeg giver... Kys og kram er ikke noget jeg har oplevet.. At få blomster.. Det kan jeg engang huske hvornår jeg fik da det er længe siden.. Da jeg fødte min første barn var det min første mors dag... Jeg fik ingen blomster men købte blomster til min svigermor.. Det knuste mig at han ikke bare kunne købe en lille rose for 10-20 kr og sige tillykke med din første mors dag.. Og det samme med fødselsdag.. Heller ingen gaver der.. Jeg er ikke ude efter at få gaver.. Men at vise man holder af en er også noget jeg vil opleve.. Men den oplevelse har jeg ikke haft siden vi blev gift... Og jeg begyndte at trøstespise mig selv fordi jeg ikke får kærlighed af ham.. Jeg har svært ved at motionere da jeg har to børn og har lige født.. Så de huslige pligter som rengøring, mad og vasketøj ordner jeg også.. Og dagene går så hurtigt at jeg ikke engang får tid til at passe mig selv.. Han arbejder om natten og sover om dagen så han kan heller ikke rigtig hjælpe med de huslige pligter.. Samt passer jeg to børn alene.. Så det med motion er no go..
Altså min mand købte blomster til min svigermor til mors dag men jeg fik ingenting.. Engang en "tillykke med mors dag skat"...
Anmeld
Citér